מרוץ. אילוסטרציה
מרוץ. אילוסטרציה

מה הבעיה שלך? והפעם: על קו הזינוק של מרוץ חולון

מה הציק לכם השבוע תושבי חולון, על מה התלוננתם וכיצד פתרנו לכם את הבעיות?

פורסם בתאריך: 13.7.18 09:42

על קו הזינוק

בעבר היה נהוג לקיים את מרוץ חולון בתחילת הסתיו. אני חושב שזו פעילות מבורכת, שממתגת את חולון כעיר בריאה המקיימת ומעודדת פעילות גופנית. מה קורה ולאן המיזם המבורך הזה נעלם?

תשובה: זה מספר שנים שמתקיים מדי שנה בעיר "מרוץ עלם חולון" שכולל שלושה מקצים: 10 ק"מ תחרותי, 5 ק"מ תחרותי ו-3 ק"מ – מקצה עממי. הכספים שמגויסים מהאירוע מועברים לפרויקטים שמפעילה עמותת עלם ברחבי הארץ. גם השנה מתוכנן להתקיים המרוץ ביום שישי 19 באוקטובר, כאשר היציאה תהיה מפארק פרס. יש לעקוב אחרי הפרסומים.

רהיטים ישנים במועדון הגימלאים

מועדון הגימלאים במתנ"ס קליין נמצא במצב של הזנחה גדולה. שולחנות שלא ראויים לאכול עליהם, כסאות ישיבה מבד מוכתמים באופן מבייש, אין מכשירי חשמל לחימום האוכל וכל מי שמגיעים לפעילות בוקר נאלצים לנקות את מה שנשאר מפעילות הערב הקודם. יש לשנות המצב.

תשובה: מועדון הגמלאים מתופעל ומאובזר בצורה טובה ורחוק מאוד ממצב של הזנחה. רק לאחרונה צבענו את המועדון, הותקנו וילונות חדשים ונתלו תמונות חדשות. ניקיון המועדון מתבצע מדי יום לפני תחילת הפעילות והמטבח מאובזר במחם מים חמים, תמי 4 וטוסטר אובן. השולחנות והכסאות אכן ישנים אך ראויים בהחלט ובכל מקרה – בשנה הקרובה יוחלף חלק מהריהוט הישן ותחזוקה נוספת של המועדון תתבצע לפי הצורך.



חם בתחנה

לצערי, אני נאלצת לעמוד בתחנת האוטובוס מול מרכז עזריאלי באזור התעשיה בכל יום כחצי שעה בחום הכבד, כי אין גגון או מחסה מפני השמש. מדובר בתחנה לכיוון חולון ושמעתי מאחרים שמדובר בבעיה מוכרת בחולון. אנא עשו משהו בעניין.

תשובה: העירייה מתקינה או משדרגת סככות אוטובוס ברחבי העיר עפ"י הצורך ו/או על פי פניות של תושבי העיר. במהלך שנת 2018 יוחלפו 25 סככות אוטובוס שמיקומן כבר נקבע ואשר קיבלו את אישור משרד התחבורה. בקשתך הוכנסה לרשימה, אולם זה כבר לא יתבצע השנה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר