מי יעזור למצוא חניה בתנופת הבנייה?
מי יעזור למצוא חניה בתנופת הבנייה?

מה הבעיה שלך? והשבוע בחולון: מחכים לאוטובוס ומחפשים חניה

על מה התלוננתם השבוע תושבי חולון ומה הטריד את מנוחתכם? קבלו את המדור הקבוע שבו תמצאו פתרון לבעיה

פורסם בתאריך: 20.7.18 10:07

תנופת בנייה ללא חניה

אני גרה בשיכון ותיקים. לאחרונה, מעניקה העירייה היתרים לקבלנים לבניית בניינים רבי קומות במקום הבתים החד קומתיים. הבעיה היא שאין במקביל התפתחות של תשתיות, כמו כבישים וחניות והצפיפות מתעצמת. בקרבת ביתי נבנה בניין חדש רב קומות ואין חניות. למה העירייה לא מחייבת את הקבלנים לבנות חניון תת קרקעי יחד עם הבניינים החדשים?

תשובה: בנייה שמבוצעת בהתאם לתכניות (תב"ע) שחלות כיום מחויבת בהקמת חניה בתחומי המגרש ואינה מחויבת בחניה תת קרקעית. כל בקשה לבנייה של בניינים גבוהים יותר במסגרת תמ"א 38 (הריסה ובנייה) מחויבת בהקמת מרתף חניה תת קרקעי לכל מקומות החניה של הדירות הנבנות.

מחכים לאוטובוס

יותר משנה נמשכו התיקונים ברחוב קרן היסוד ובמהלכם הוסטו קווי האוטובוסים 172 של "דן" ו-271 של "אגד" ממסלולם הרגיל. הכביש כבר תוקן, אבל נשארו ספיחים של תיקוני מדרכות. שאלתי היא: מתי סוף סוף יחזרו הקווים לפעול כמו בעבר במסלול המוכר והרגיל לתועלת הציבור?

תשובה: עבודות השיפוץ ברחוב קרן היסוד טרם הסתיימו ומערך האוטובוסים בזמן העבודות תואם מול "אגד, כאשר הקווים לכיוון מזרח-מערב עוברים ברחובות דוד אלעזר ואלופי צה"ל. למרות שהעבודות צפויות להימשך, הועברה בקשה ל"אגד" ול"דן" לחזור לתנועת האוטובוסים הרגילה ברחוב.

מחיר הניקיון

אני גרה בנאות רחל. באחרונה, רכב ניקוי הכבישים של העירייה החל לעבור ברחוב אילת בשעות הבוקר המוקדמות. הרכב מרעיש מאוד ופולט עשן שחור שעולה לבתי המגורים וגורם למטרד קשה. חשוב לי להדגיש שרכב הניקוי לא עבר כאן בעבר, וזה מרגיש כאילו הוא עובר כאן לכבוד הבחירות. אבקש לטפל בבעיה.

תשובה: רכב ניקוי הכבישים פועל שלוש פעמים בשבוע באופן קבוע, ונראה כי לא שמת לב לכך עד כה. ייתכן שזה נובע מכך שמדובר ברכב עם גרניק. העירייה מנקה את העיר בכל האמצעים בכל השנים וגם בשנת בחירות ולפיכך הערתך מיותרת. רכב הטיאוט יוצא לקראת 6:15-6:00, לפני עומסי התנועה, על מנת שלא להפריע לתנועה. בעקבות פנייתך, הרכב נבדק ולא נמצא כל עשן שיוצא ממנו.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר