זקנה ברחוב

מתנדבי המשטרה החזירו את הקשישה האבודה לביתה

הזקנה המבולבלת נראתה משוטטת לפנות בוקר ברחובות העיר. סיירת הנוער של השיטור הקהילתי הצליחה להשיבה הביתה בשלום

פורסם בתאריך: 22.7.18 14:55

אתמול (שבת) לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 אודות אישה מבוגרת המשוטטת בגפה באישון לילה. האשה היתה מבולבלת לגבי מעשיה והתעורר חשד כי איבדה את דרכה. מש"ק בן גוריון סהר בצ'י, מפקד שיטור קהילתי מרכז חולון, יחד עם שני מתנדבי משטרה שעבדו עימו באותה שעה הגיעו לרחוב דב הוז בחולון על מנת לפגוש במודיעה אשר כל אותה עת נשארה עם האישה. במקביל זימן בצ'י צוות של מד"א והחל לתשאל את האישה ולנסות לדלות ממנה פרטים שיכולים לסייע בבירור זהותה ובאיתור מקום מגוריה.

לכשהגיע למקום כונן מד"א, הוא סיפר כי האישה מוכרת לו הצליח לדלות פרטים בודדים אודותיה מזכרונו. בעבר, כך התברר היתה שכנה שלו  בצ'י מסר את כל הפרטים למוקד התחנה ויצא עם האישה בניידת לנסיעה ברחבי העיר בתקווה שתזהה פרט כלשהו. לאחר מספר דקות היומנאית הצליחה להצליב את הפרטים ולתת לסהר ולצוות את הכתובת המדויקת של האישה האבודה. משהגיעו לדירה התברר כי בנה בן ה-40, לא ידע שאמו בת ה-75 יצאה מהבית והיה מופתע אך שמח שחזרה הביתה ולמשטרת ישראל.

סהר בצ'י, מפקד השיטור הקהילתי

סהר בצ'י, מפקד השיטור הקהילתי



פעולה זו היא אחת ממאות פעולות בשבוע שלא תמיד זוכות להגיע לציבור הרחב. סהר בצ'י מפעיל יחד עם מפקדת הבסיס צוות של 70 מתנדבים שנכונים לבצע כל משימה. גם במקרה הזה, שני מתנדבים בני 21 שהיו במשימת סיור בלילה ביצעו את מלאכתם בצורה הטובה ביותר. המתנדבים מעורבים בפרויקטים רבים כמו  פרויקט מיל"ה של בני נוער מחולון. מטרת הפרויקט היא לחשוף בפני הנערים את עולם התוכן של המשטרה ודרך חיים טובה: "מדובר בנערים מדהימים, מגובשים מאוד ונכונים לסייע לזולת", מסר בצ'י. הפרויקט מתקיים במרכז הקהילתי קליין, בהשתתפות מובילי הפרויקט: מוטי כהן, מנהל המרכז הקהילתי ומרחב צפון העיר, סמדר בן אהרון, ע. ראש העיר, נתי חצבני, רכז מניעה, רעות אללוף, מנהלת תחום הנוער במרחב צפון העיר, ובצ'י, מפקד שיטור קהילתי מרכז חולון.

בפרויקט השתתפו עד כה 18 חניכים, בני 16-13 (בנים ובנות) והוא כולל 32 מפגשים המחולקים להרצאות: העצמה עצמית, סכנות ברשת, אלימות בקרב בני נוער, סמים, אלכוהול ועוד. החניכים מבקרים במוסדות המדינה: משטרה, כיבוי האש, מד"א, כמו גם פעילויות פנאי כקולנוע, קארטינג, באולינג, משחקי כדורגל וטיול מסכם לצפון.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר