שיטור עירוני חולון. צילום: אלי נאמן
שיטור עירוני חולון. צילום: אלי נאמן

החל מהשבוע הבא: חולון תחת אבטחה 24/7

26 מפקחים עירוניים ו-14 שוטרים, שיפעלו בחמש ניידות ובשלושה קטנועים יסיירו בכל חלקי העיר. כמה זה יעלה לתושבים?

פורסם בתאריך: 23.7.18 11:53

החל מיום רביעי הבא, 1.8.18, יחל השיטור העירוני לפעול ברחבי העיר חולון ויכלול כוח של 26 מפקחים עירוניים (כולל מנהל מחלקה וראשי צוותים), 14 שוטרים (כולל מפקד יחידה) ומוקדנים במוקד העירוני שירכזו את תלונות התושבים ויעדכנו בזמן אמת את אנשי השיטור בשטח. המפקחים והשוטרים ינועו  בחמש ניידות ובשלושה קטנועים והשירות יפעל שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

אנשי השיטור העירוני יתמקדו בתופעות בריונות, אלימות וונדליזם; בטיפול מהיר באירועי איכות חיים; בטיפול בעבירות רישוי ובנייה וביצוע צווי בית משפט; במאבק בשיכרות ובעבירות הקשורות באלכוהול; אכיפה בתחום בריונות בתנועה; באבטחת אירועים עירוניים ובמתן תגובה מהירה לאירועים הדורשים התערבות.

מערך השיטור העירוני החדש יפעל בנוסף לפיקוח העירוני, שימשיך באכיפת חוקי העזר העירוניים. מדובר בכוח תגובה משמעותי, מהיר וזמין 24/7 ברחבי העיר, בכל עת, דבר החשוב במיוחד בעת אירועים חריגים, מצבי חירום, פעילות ממוקדת לפי נושא ועוד. כוח כזה מספק שמירה ניידת ונייחת, רכובה ורגלית, במרחב הציבורי ובמתקני העיר לרבות החוק  למניעת פעילות חבלנית עוינת.



לצורך מימון הפעלת שירותי השיטור העירוני, אישר משרד הפנים לעירייה לגבות לשנה 1.12 שקל למ"ר בנוי ו-0.11 שקל לכל מ"ר מהשטח שאינו בנוי בנכס (עפ"י החישוב הקיים בארנונה) החל ממועד הפעלת השירות, קרי, 1.8.18. לפיכך, בכל חשבון ארנונה דו חודשי תיגבה אגרה של 16-15 שקל בממוצע (עפ"י גודל דירה ממוצעת בעיר בת 83 מ"ר) והחיוב הראשון, שהינו בגין חודש אחד בלבד, כבר נשלח לתושבים החודש והוא עומד על כ-8 שקלים בממוצע. יש להדגיש, כי כל בית אב, שזכאי להנחה בתשלומי הארנונה, יקבל את אותו שיעור הנחה גם על היטל השמירה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חח

    נווו הבחירות בפתח ומוטי אסון יעשה הכל כדי להראות שהוא עושה למען התושבים אז ממש ממש הוא לא עושה ולא נוקף אצבע אבל מה לא עושים כדי להיבחר?? מסתבר הכל כולל בזבוז כספי התושבים על דברים שהוא לא שם קצוץ עליהם כמו שהוא לא שם על התושבים במקום זה שידאג לחינוך ולניקיון בעיר ושלא נדבר על חניה לתושבים

  2. טל

    מישהו ביקש ממכם להחליף את המשטרה ועוד על חשבון הפרטי של האזרח.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכל חשוב ומבורך. צקווה שתהיה אכיפת החוקים. הדבר יועיל גם לנריון: בעלי הכלבים יקנסו אם לא יאספו את הגללים. היום בבוקר עברתי ברחוב יצחק רבין ונגעלתי מכמות החרה שעל המדרכות.

  4. רמי

    לא מספיקה הארנונה.
    צריך גם תקציב לשיטור עירוני?
    חוצפה. אז מה יהיה תפקידה של המשטרה שהיא הרשות המבצעת.
    בנוסך שזוהי אינה אגרה לכל בית אב, ע"פ הכתבה לפי גודל השטח . מה קשור השטח לגובה האגרה.
    מי אישר את זה? ככול שידוע לי זה לא הופיע בצו הארנונה האחרון.

  5. רמי

    המפקחים אינם תוספת כוח אדם בנוסף למה שקיים.
    כלומר אנשים שישנם המערכת וכעת אנו משלמים כסף נוסף לעירייה על כך.
    למראית עין כסף נוסף לקופה למשהו שכבר קיים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר