איציק פניאן ז"ל
איציק פניאן ז"ל

הזמר חזי פניאן: "השם נתן והשם לקח את יצחק חיים שלנו"

לאחר שטבע לפני כעשרה ימים בחוף תיאו בבת ים ונאבק על חייו ביחידה לטיפול נמרץ ב"וולפסון", הלך לעולמו אמש איציק פניאן, בן 18 במותו

פורסם בתאריך: 25.7.18 08:08

אבל כבד ירד אמש (שלישי) על בית משפחת פניאן בחולון. לאחר שטבע והיה מאושפז במשך כשבוע וחצי ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים וולפסון, הלך אמש לעולמו איציק (יצחק) פניאן. "השם נתן והשם לקח את יצחק חיים שלנו, ברוך דיין אמת", קרא עליו אביו, הזמר חזי פניאן, עם הבשורה המרה על מותו של הבן. ההלוויה תתקיים היום (רביעי) בשעה 18:30 בבית העלמין חולון. איציק פניאן גדל ולמד בחולון, בבית הספר היסודי אשכול ובתיכון קש. הוא השאיר אחריו הורים, שלוש אחיות ושלושה אחים.

ביום שבת לפני עשרה ימים (14.7) יצאו בני הדודים אמיר נפשי (17) ואיציק (יצחק) פניאן (18) תושבי חולון לחוף תיאו בבת ים. הים סער ומסיבה לא ברורה החליט איציק להיכנס אל המים ובתוך דקות קצרות נסחף אל הגלים. בן דודו נפשי נכנס מיד אחריו אל הים הסוער כדי להושיט עזרה לאיציק ומצא את עצמו במצוקה אף הוא. בשלב מסוים שמעו הגולשים במקום את קריאות העזרה ומשו את השניים מן הגלים. אמיר יצא ללא פגע, אך איציק הובהל לבית החולים וולפסון ואושפז בטיפול נמרץ במצב קריטי כאשר הוא מורדם ומונשם.

אביו חזי פניאן מסר באותו יום גורלי ל"השקמה-חולון" כי בנו נמצא במצב קשה וביקש מהציבור להתפלל עליו. ואכן, מדי ערב התאספו עשרות מתפללים והתפללו לרפואת בנו, אמש אף הספיקו לארגן ערב הפרשת חלה למען החלמתו, אך כאמור אמש, בסביבות השעה 21:00, נודע על פטירתו.

קרובי משפחה וחברים ליוו את משפחת פניאן לאורך כל השבוע האחרון והגיעו לבית החולים כדי לתמוך ולחזק, ביניהם מעריצים רבים של האב, הזמר והמוזיקאי, נגן הכינור חזי פניאן, בן 55, נשוי בשנית, המוכר כמי שמשמר את הפולקלור והמוזיקה הפרסית ופופולרי לכן בעיקר בקרב האוכלוסיה האיראנית בישראל ומרבה להופיע גם בקהילות יהודי פרס בחו"ל.

מאיר, חברו של איציק פניאן ז"ל, מספר: "כל ערב אני והחברים באנו להתפלל למענו. קיווינו שייצא מזה אך מתברר שהפגיעה היתה קשה מדי. הוא הגיע לבית החולים במצב קריטי, וישר הרדימו אותו וחיברו אותו למכונת הנשמה. לא נתנו לו הרבה סיכוי אך בלב קיווינו שהוא ייצא מזה".



חגית ואתי, חברות של איציק, מספרות: "כל השבוע כולם כל כך התפללו וקיוו, הלב כואב וקשה להאמין. היינו שם כשבישרו את הבשורה המרה. המשפחה שבורה ולראות כל כך הרבה בני נוער בוכים וזועקים, זה בלתי נתפש. סגרו את המיון והחברים נכנסו בדלת חלופית רק כדי לחבק חיבוק אחרון".

מאיר מוסיף: "הגיעו לפה מדי ערב עשרות רבות של אנשים שהתפללו למענו ונתנו את התקווה שהוא יתעורר ויפקח את העיניים, ויגיד, 'היי, מה אתם עושים פה', ויצחק כהרגלו, אך זה לא קרה ואיציק נפטר. הוא יישאר לנו בלב ובנפש ותמיד נזכור אותו כאיציק החייכן והשמח. איציק אנחנו אוהבים אותך, לא נשכח אותך גם כשאתה למעלה".

הלווייתו של יצחק (איציק) חיים פניאן תיערך היום (רביעי) בשעה 18:30 בבית העלמין חולון. השבעה בבית המשפחה ברחוב מפרץ שלמה 39 בחולון.

קיראו עוד באותו נושא:

הזמ חזי פניאן מבקש: "אנא התפללו להחלמת בני שטבע"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יחיאל תרם.פ"ת

    ברו דיין האמת.קשה וכואב מאוד לישמוע בשורה כזות .אן מילים.במה לנחם.רק יצאנו מיתשעה באב.וקיבלנו בשורת איוב.עם ישראל צריך להיתאבל על העלם חמד הזה שהלך לעולמו.כאילו היה בנם.ניסתרות דרכיי ה' מישפחה ניפלאה.אוהבים אותכם.מימני. יחיאל מ פ"ת

  2. רחלג׳

    משתתפת בצער המשפחה
    עלם חמודות יפיפה וצעיר
    כואב הלב
    ת נ צ ב ה

  3. אשרי

    בשבוע של 9 באב לא הולכים לים לא צריך להיות דתי בישביל זה אני מעריץ של חזי פניאן שנים רבות כואב הלב עצוב לי נורא השם ינחם אותכם השבת קוראים נחמו נחמו עמי יהי זיכרו ברוך

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה עצב יהי זכרו ברוך מח השמיים תנוחמו

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה כאב ועצוב מלאך תתן כוח להורים שלך לתמודד ולקום על הרגלים עצוב מרסק את הנשמה יהי זכרה ברוך

  6. דן

    בן דוד יקר שלי יהי זכרך ברוך ונשמתך בגן עדן אני לא מאמין שזה קורה לא מעכלים את זה תמיד אנציח אותך ואפעל לעילוי נשמתך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר