עצוב בכיכר הדמעות: ארבע תאונות דרכים במהלך 15 דקות בלבד

שלושה מהרוכבים פונו לבית החולים וולפסון. אחד הפצועים, גבר כבן 60, פונה במצב בינוני עם חבלות בגפיים. צפו בזירת האירועים ובמתנדב המשטרה שמסביר מה אירע:

פורסם בתאריך: 8.8.18 19:41

יום עמוס וקשה בכיכר הלוחמים שבשדרות קוגל בחולון: ארבע תאונות דרכים במהלך 15 דקות בלבד. בכל התאונות היו מעורבים רוכבי אופנועים. שלושה מהרוכבים שהיו מעורבים בתאונות פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון שבחולון.

היום (רביעי) בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה בכיכר, המכונה גם כיכר הדמעות, לאחר שרוכב אופנוע החליק בכיכר. הוא קיבל טיפול ראשוני והוחש לבית החולים.

זמן קצר לאחר מכן אירעו שלוש תאונות נוספות: רוכב אופנוע החליק בכיר ושניים נוספים שהיו בדרכם לרחוב שנקר החליקו – בזה אחר זה.

צפו במתנדב המשטרה מסביר מה אירע:

 

ממד"א מרחב איילון נמסר כי שלושה מהרוכבים פונו לבית החולים וולפסון. אחד הפצועים, גבר כבן 60, פונה במצב בינוני עם חבלות בגפיים.



בעקבות התאונות דווח על עומסים כבדים במקום. כמו כן, נמסר כי ייעשו פעולות של פיזור חול על הכביש כדי למנוע החלקה ותאונות נוספות. זאת, בעקבות השמן שנשפך על הכביש לאחר התאונה הראשונה.

תגובות

3 תגובות
  1. גבריאל

    פעם אחת ולתמיד לעשות סדר ורמזורים בכיכר המשוגעת הזאת במשך כל שנה מאות תאונות מטר מהבית שלי

  2. שרון

    להוריד כבר את הכיכר ולעשות רמזור נמאס הכיכר הזאת משמשת את משרד הרישוי עם הטסטים וכל השאר משרת התאונות להוריד מיד

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פעם אחר פעם קורות בכיכר הזו תאונות החלקה ולא רק בגלל שמן גם בגלל מים מהטפטפות והממטרות שמתיזות מים על הכביש ראש העיר לטיפולך .תודה מראש .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר