אופיר חי

מה הביא לחיוך הענק של הילד חולה הסרטן מחולון. צפו:

אחרי שרופאיו הודיעו לו כי הבריא מסרטן הכליות, שבה המחלה ותקפה לאחרונה את אופיר חי בן ה-11 מחולון. השבוע הוא זכה לרגעי אושר מיוחדים. צפו:

פורסם בתאריך: 9.8.18 12:32

לאופיר חי מחולון בן ה-11 היו חיים גילים כמו לכל ילד בגילו, עד שבגיל שבע חלה בסרטן. מאז, עבר טלטלות, סבל, עליות וירידות, ובתוך כל זה, לילד החמוד היה משאלת לב אחד, שסיפר עליה ולאחרונה אף התגשמה.

לפני ארבע שנים נחתה על המשפחה מחולון הבשורה הקשה – בנם הצעיר אופיר חי אובחן כחולה סרטן כליות ונזקק לטיפולים קשים וממושכים. במשך שנתיים עבר סדרת טיפולים, עד שבהיותו בן תשע, בישרו לו רופאיו כי הוא נרפא מהמחלה. ההורים היו מאושרים, נראה כי תפילותיהן להחלמתו התגשמו ואופיר נרפא. גם אחיו הגדול בן ה-14 לא ידע נפשו מאושר. בינתיים הצטרף בשנה האחרונה למשפחה עוד תינוק, אח קטן בן שנה לאופיר ולאחיו הבכור.

נראה כי החיים חזרו למסלולם, במשפחה חגגו את הבראתו של אופיר ואת הולדת הבן החדש, אבל החיים מלאי הפתעות, לפעמים ממש לא טובות, ולאחרונה מחלת הסרטן שוב חזרה ואופיר נאלץ לחזור לטיפולים בבית החולים שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה. שגרת הטיפולים אינה מאפשרת זמן ללימודים, לכן הוא גם לא יוכל להתחיל את שנת הלימודים הקובה והוא נאלץ ללמוד עם מורים שמגיעים לבית החולים או לבית.

אופיר מחובר למוזיקה, הוא אוהב במיוחד את הזמר עומר אדם וגם כדורגל, אך יותר מכל הוא אוהב בעלי חיים. עד לא מזמן היה לו כלב פקינז שאליו היה קשור במיוחד, וכשהכלב שלו מת, אופיר לא ידע נפשו מצער. אחרי אבלו על הכלב הוא ביקש רק דבר אחד לעצמו: פקינז חדש, חבר שילווה אותו בזמנים הקשים.

משפחתו פנתה לעמותת "חן לחיים" ולמנהלת העמותה יפית בנין, כדי שיעזרו במציאת הכלב המתאים לאופיר, ובתוך זמן קצר בקשתו מולאה ואופיר זכה לגור כלבים מתוק מגזע פקינז.

צפו בחיוך הענק של אופיר חי מקבל את הגור שכה רצה:

 

עמותת "חן לחיים" הוקמה במטרה לשמח ולסייע לילדים החולים ומאושפזים בבתי החולים והיא מעניקה ליווי אישי לילדים על ידי מתנדבים לאורך תהליך האשפוז והשיקום. בין פעילויות העמותה: חלוקת צעצועים, משחקי חברה, ממתקים, מסיבות ימי הולדת, ימי כיף, הגשמת חלומות, פעילויות בטבע, סיוע בשיעורי בית ועוד. "כאבם של ילדים הוא הדבר העצוב ביותר שיש", אומרת בנין, "קשה לתאר את מצבם של הילדים החולים שסובלים מבדיקות וטיפולים קשים, מצבם הנפשי ירוד, ומטרת העל שעומדת לנגד עינינו היא להשכיח מהם לו במעט את הכאב והעצבות, להחזיר להם את השמחה, ולתת להם תקווה וכוח להילחם על החיים שלהם. אנו שמחים שהפעם הזאת הצלחנו לשמח את אופיר עם גור הכלבים המתוק שקיבל לידיו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר