מזל שאול
צילום: עדי זנק וינר

מזל שאול רצה לבחירות לראשות מועצת אזור

חברת המועצה באזור מזה שתי קדנציות מצהירה: "אזור בראשותי תשמור על האופי כפרי וקהילתי בשילוב חדשנות והייטק"

פורסם בתאריך: 16.8.18 13:40

חברת מועצת אזור, מזל שאול, הכריזה על התמודדותה לראשות מועצת אזור ברשימת "צעד גדול – לאזור". "אזור בראשותי תשמור על האופי כפרי וקהילתי בשילוב חדשנות והייטק, בדגש על ניהול מקצועי ומענה שווה לכל רבדי האוכלוסיה", אומרת שאול.

שאול, בת 49, נשואה ואם לשלושה, תושבת אזור זה 28 שנים וחברת המועצה מזה שתי קדנציות, אומרת: "לאחר 28 שנים שבהן אני מתגוררת באזור, מקום שבו גדלתי וגידלתי את ילדי, ומעורבות בעשייה בהתנדבות לאורך שנים ביישוב, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית ולהתמודד לראשות המועצה, לרתום את יכולותיי הניהוליות האסטרטגיות, הקשרים והידע, כדי לעשות צעד גדול למען הבית שלי. אזור צריכה לשמור על אופי כפרי וקהילתי הממוקם במרכז גוש דן, ולהיות מנוהלת בצורה מקצועית שבה ניתן מענה שווה לכל התושבים והתושבות בישוב", מסבירה שאול את משנתה.

יחד איתה ברשימה למועצה, צוות א.נשים עם ניסיון ניהולי מהמרחב העסקי, הטכנולוגי, הציבורי, וכן אנשי מקצוע מתחום החינוך. את הרשימה הסופית תחשוף שאול בקרוב.

מאחורי שאול קריירה וניסיון ניהולי של 20 שנה בתפקידים בכירים בחברות בתעשיית התרופות והכימיה ("טבע", "ביוליין" ו"סיגמא") וגם עשייה ותרומה  למען הקהילה  בהתנדבות במהלך שנים אלו. בימים אלה, ממנכ"לת שאול גם בעמותת כ"ן הפועלת לקידום שוויון מגדרי סביב כל שולחן קבלת החלטות במרחב הציבורי והפוליטי. העמותה מובילה את הקמפיין להגדלת ייצוג הנשים ברשויות המקומיות מסגרת קואליציית "מקומיות 2018" שיזמה בשיתוף עם קרן פרידריך אברט ודפנה וכוללת 28 ארגוני נשים.



"בגיל 29 כבר הייתי בעלת תואר דוקטור לכימיה וגם אמא לשלושה ילדים. משם, המשכתי לשעוט אל עבר הישגים משמעותיים בתפקידים ניהוליים במשרד המדע, בהדסה עין כרם, בסיגמא ובחברות תרופות גדולות. אני מביאה איתי ניסיון ניהולי של מאות עובדים ופרויקטים בתקציבים של מאות מיליוני דולרים, בהודו, סין, ארה"ב ואירופה. עבודתי כמנהלת, חידדה את היכולות שלי לקדם פרויקטים מורכבים ולהזניק קדימה את המטרות שלי, גם מול גופים ביורוקרטיים סבוכים כמו רשויות הבריאות העולמיות", אומרת שאול.

"במקביל לקריירה במגזר הפרטי והאמהות, תמיד חיפשתי היכן ניתן לתרום לקהילה. כך הגעתי לתפקידים שונים, גם התנדבותיים וגם רשמיים, באזור ומחוצה לה. אני משמשת זה 11 שנים כיו"ר הנהלת המתנ"ס,וכחברת מועצה העוסקת בתחומי הקהילה, שוויון הנשים, וחברת דירקטוריון החברה הכלכלית של המועצה. את דרכי למען הקהילה התחלתי כיו"ר ועד הורים בבית ספר השבעה, הקמתי פורום נשים ויסדתי את מעגל נשים אזור – מעגל של נשים מתנדבות למען הקהילה השייך  לארגון הבינלאומי Circle Ladies. בשנת 2008, יסדתי את 'המרחב הפתוח' – תהליך שיתוף ציבור קהילתי אשר פעל שלוש  שנים באזור ובנוסף יזמתי את 'בנק הזמן' – קהילה מגובשת של תושבים אשר נותנים ומקבלים זמן זה לזה בתחום מומחיותם".

תגובות

2 תגובות
  1. מישה

    לא צריך חדשנות ולא צריך הייטק, רק תרססו ותעיפו כבר את היתושים הנוראיים האלה! כל אזור מוצפת יתושים והמועצה רק מגלגלת אחריות לתושבים כבר שנים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר