להציל את רוני

מצילים את רוני גם בחולון: גשו להיבדק היום בעזריאלי

יום גורלי: המבצע למציא תרומת מח עצם עבור חולת הלוקמיה נערך היום בכל רחבי הארץ וגם בחולון. בעזרת בדיקה פשוטה תוכלו להציל חיים

פורסם בתאריך: 19.8.18 12:46

רוני כהן חלתה בסרטן הדם וזקוקה לתרומת מח עצם בדחיפות. המבצע למציאת תורם מח עצם יתקיים היום ברחבי הארץ וגם בחולון. עמדה לדגימת רוק תוצב בקומת הכניסה למתחם עזריאלי חולון (מול השופרסל).

סיפורה של רוני כהן, בת 27 ממושב רינתיה עלה לכותרות בשבועות האחרונים לאחר שלא נמצאה לה תרומת מח עצם מתאימה שעשויה להציל את חייה. היא ובן זוגה בר ערמון תכננו להתחתן בחודש ספטמבר הקרוב, אבל מחלתה הפתאומית שיבשה את תכניותיהם. לאחר שעוררו את מודעות הציבור לסיפור שלהם היום נערך ב-30 מוקדים ברחבי הארץ מבצע למציאת התורם המתאים.

צפו בקליפ "רוני", מאת קובי אפללו

 

אם אתם בני 50-18, ממוצא חצי תימני-חצי מרוקאי או שילוב של תימני וצפון אפריקאי, אתם יכולים להציל את חייה של רוני. דגימת הרוק שתתבצע להצלת החיים של רוני היא מאוד פשוטה. היתרון הגדול של בדיקת הרוק היא העובדה שאין צורך לבצע דקירה ללקיחת דם. מה שאומר שמדובר בבדיקה מהירה, אשר לא כרוכה בכאב או באי נעימות מצד התורם הפוטנציאלי. לאחר מתן דגימת רוק, הדגימה מועברת למעבדה לשם ביצוע בדיקת ההתאמה לרוני ותוצאותיה נשלחים תוך מספר שבועות.

רוני אמרה הבוקר: "אני מלאת תקווה שמספיק אנשים יבואו לתת דגימת רוק ביום ראשון הקרוב. יש שם איפשהו בנאדם שמתאים לי. הוא יבוא, הוא ייבדק והוא יציל את החיים שלי".

אמה של רוני מצטרפת לקמפיין למענה ואומרת: "לפני כחודשיים השמיים נפלו עלי ועל משפחתי כשהתבשרנו שרוני הבת הקטנה שלנו חולה בלוקמיה. ככה, כשהיא בשיא ההכנות לחתונה ובמדידת שמלת הכלה, רוני שלי אושפזה בבית חולים ומיידית חוברה לכימותרפיה. אחרי חודש וחצי של לילות ללא שינה, טיפולים רבים וחוזק נפשי מצידנו – היא שבה הביתה לחופשת רענון קצרה. כשהחופשה תסתיים, רוני תיכנס לטיפול הכימו הבא שלאחריו תצטרך לעבור השתלת מח עצם. לצערנו הרב, לא נמצא במאגר הארצי והעולמי תורם מתאים ולכן אנחנו תולים תקוותנו שהיום יימצא בע״ה האחד או האחת שיצילו את חייה של בתי היקרה.

"אנא מכולם, אלו המכירים שילוב של תימני ומרוקאי, דרבנו אותם לתת דגימת רוק באחת מהתחנות שיתפרסו בארץ. ואם אתם מתאימים לפרופיל המתאים,אל תהססו ובואו לדגימה פשוטה שעשויה להציל את חייה ונזכה לראותה בשמלת כלה בלבן".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תמי

    אני במאגר כבר מעל 10 שנים כך שלצערי,כנרכה אינני מתאימ
    ה .מאחלת מכל הלב,שיימצא התורם המתאים ובעזרת השם רוני תעמוד עם בחיר ליהה מתחת לחופה כשהיא בריאה לחלוטין.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר