זוג צעיר

תושבי השכונה בחולון זועמים: "לילה שלם באוגוסט בלי חשמל?!"

חברת החשמל הודיעה על הפסקת חשמל יזומה ותושבי השכונה בחולון מאיימים בפנייה לבג"ץ: "איך בדיוק רוצים שנתפקד לילה שלם בלי חשמל באוגוסט הלוהט?"

פורסם בתאריך: 20.8.18 12:18

תושבי שכונת נווה רמז בחולון זועמים. בימים האחרונים נתלתה בפתחי בנייני המגורים בשכונה הודעה של חברת החשמל, לפיה בלילה שבין חמישי לשישי בסוף השבוע הקרוב, לא יהיה להם חשמל. לפי ההודעה, הפסקת החשמל היזומה תחל בשעה 20:00 ביום חמישי ותימשך עד 06:00 בבוקר שלמחרת. התושבים יצאו החל מהבוקר למאבק בעניין ומבטיחים: "יש לנו כאן המון עורכי דין, נגיע עד בג"ץ אם ההחלטה לא תשונה".

התושבים בשכונה מביעים זעזוע מעצם העובדה שבחברת החשמל, לטענתם, "בכלל חושבים על מצב כזה. מי משבית חשמל באופן יזום לילה שלם באמצע אוגוסט, בשיא החום, לילות לוהטים, כאשר המזגנים הם חלק בלתי נפרד מהשינה. מי בכלל חושב על דבר כזה ומי החליט החלטה הזויה כזו? אנחנו לא מדברים על חוסר הנוחות שבהיעדר חשמל אלא על מצבים בריאותיים, בטיחותיים. מי יכול לישון בלי מיזוג, מי יכול לתפקד בלי מיזוג ועוד מדובר בלילה שלם".

לטענת התושבים, "הפסקת החשמל, אם היא נדרשת, יכולה להתבצע בשעות היום, כשאנשים בעבודה, אפשר להסתובב בחוץ עם הילדים שנמצאים בחופשה, אפשר לנסות ולמצוא פתרונות, אבל בלילה? הכי מעניין אותנו מי מחליט החלטה כזו ואיפה הוא יישן באותו לילה. זה חוסר התחשבות בוטה באלפי תושבים, זלזול והתנשאות".



התושבים טוענים עוד כי "חברת החשמל יודעת שאנו למעשה לקוחות שבויים, שאין לנו אפשרות לעבור לחברת חשמל אחרת. הם מנצלים את זה ומטילים עלינו גזירה שאי אפשר לעמוד בה. בנוסף, איש לא הסביר למה בדיוק ההפסקה הזו דרושה. לא שזה משנה, אבל זה רק מוכיח עד כמה הזלזול באזרחים הוא כה בוטה ובולט מצד חברת החשמל".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "הפסקת החשמל מתוכננת לצורך שיפורים ושדרוג רשת החשמל, לטובת רווחת התושבים באזור. מדובר בעבודה מורכבת מאוד הכוללת פירוק רשתות וחיבור כבלים. הפעילות מבוצעת באופן משולב על מנת לצמצם הפסקות חשמל עתידיות בלתי צפויות. הודעה על ההפסקה נמסרה לדיירים מבעוד מועד על מנת שיוכלו להתארגן בהתאם. אנו מודעים לאי הנוחות ומתנצלים על כך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יעל

    מה קורה עם זה ? יש חדש ? אני גרה בשכונה ולא יודעת מה אעשה , פשוט הזוי
    אנא עדכנו בהתפתחויות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר