מיצאו את ההבדלים 2
מיצאו את ההבדלים 2

בדרך לבחירות: האם מיקאל בוזגלו העתיק את האתר של קרן גונן?

המועמדת לראשות עיריית חולון גונן דורשת מהמועמד בוזגלו שיתנצל ויימנע מתביעה על העתקת אתר הבחירות שלה. בוזגלו: "הנושאים בבחירות מוניציפליות הם אותם נושאים"

פורסם בתאריך: 20.8.18 13:25

האם המועמד לראשות עיריית חולון העתיק את האתר של המועמדת לראשות עיריית חולון? השבוע השיק המועמד לראשות עיריית חולון מיקאל בוזגלו את אתר האינטרנט שלו. עם השקת האתר פנה מפתח האתר של המועמדת ד"ר קרן גונן למערכת השקמה-חולון וטען כי האתר שפיתח עבורה הועתק בצורה כמעט מוחלטת.

מפתח האתר (השם שמור במערכת) מספר: "חבר שלח לי את האתר ושאל אם בניתי אתר למועמד נוסף. כמובן שהתשובה שלי היתה שלילית. נכנסתי לאתר וחשכו עיניי. מישהו פשוט העתיק את האתר של המועמדת ד"ר קרן גונן שעליו עבדנו שבועות במחשבה רבה עם הצוות הטוב ביותר. מבנה עמוד הבית זהה, האייקונים זהים כגון האייקון של האוניברסיטה, הלב, יומן האירועים וכדומה. הבחירה לשים קאונטר עד ליום הבחירות, כולל הצורה שלו והמיקום שלו בעמוד -זהה. תפריט הניווט מכיל בדיוק אותם שמות: מצע הבחירות, חדשות ועדכונים ואירועים ומפגשים. עמוד התרומות זהה ונעשה באותה חברת סליקה. מיד לאחר מכן, נכנסתי לקוד של האתר ונחרדתי אף יותר – אותם קטעי קוד, אותם שמות לרכיבים. מישהו ישב והעתיק את האתר בלי טיפת בושה".

מפתח האתר מציין כי "כשדיברתי עם מנהלי התוכן של ד"ר קרן גונן, הם סיפרו לי שגם התוכן הועתק. משפטים כמו 'אנו שמגיעים מעולם העשייה והמדדים', 'מצע עבורנו הוא לא סיסמאות' ועוד פסקאות שלמות הועתקו אחד לאחד. הם הראו לי שמשפטים שלא הועתקו נרשמו בעברית קלוקלת עם שגיאות הקלדה וכתיב. אני מניח שלכתוב תוכן עבורו מורכב יותר מלהעתיק אותו".



לדברי מפתח האתר, "מעבר לעובדה שמדובר בהפרה של זכויות יוצרים שבגינה נגיש תביעה, מדובר בעיקר במבוכה גדולה של זיוף מצד המועמד, שאינו חדשני – לא באתר ולא בתוכן שהוא משדר לציבור. במשך שנים אני עוסק בתחום פיתוח אתרים ותוכן, דבר מביך כזה לא ראיתי מעולם. איני יודע דבר על המועמד אבל חשוב שתושבי חולון ידעו עליו זאת כעת".

ד"ר קרן גונן אמרה בתגובה: "אני חושבת שהציבור בחולון יודע בדיוק מי אני ומה הידע שלי שהופך אותי למועמדת מובילה. אני מקווה שביום הבחירות הציבור יזכור את ההבדל בין מקור לזיוף, ויבחר במקור. אני מביאה לעיר נבחרת מובילה מעולם העסקים והעשייה הציבורית וטבעי שהיא תהווה מקור לחיקוי והשראה גם למועמדים אחרים. מעבר לכך אני מתעסקת בעשייה ובחדשנות עבור התושבים ולא בהתנגחות מול מועמדים. יהיה ראוי מצד אותו מועמד להתנצל, במידה שכך נהג, בפני הצוות בגין הפרת זכויות היוצרים, גם כדי למנוע תביעה בנושא".

מיקאל בוזגלו אמר בתגובה: "נדהמתי לקבל את המכתב של הגברת גונן. כידוע, אני פעיל ציבורי בחולון שנים רבות ולא רק לפני הבחירות. מתריע על דברים שגם מופיעים במצע שלי.
באופן טבעי הבעיות של עיר הן בעיות שכל מועמד שם אותם במצע. הנושאים בבחירות מוניציפליות הם אותם נושאים. לאף אחד אין טאבו בעניין הזה. לצערי הרב, אנו עדים לתופעה מאוד מוזרה שהמתמודדים, במקום להתמקד במחדלי העירייה, התחילו לתקוף אותי על בסיס אישי יומיומי. זה ככל הנראה בעקבות הסקרים שמחמיאים ואהבת הקהל.

"לגבי הסליקה, בשוק יש מערכות שונות של נותני שירות סליקה, השירות הנבחר הינו ידידותי למשתמש , לאף אחד אין בעלות על חברת סליקה זו או אחרת. לסיום, אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים. אני אמשיך לשרת את הציבור כפי ששירתי עד היום".

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי

    פשוט בושה. יש כאלו שחושבים ומשקיעים ויש כאלו שרק מעתיקים. זה גם מראה על האופי וחוסר היצירתיות של המועמד המעתיק.

  2. פנינה

    אולי במקום לבזבז את האנרגיות שלכם תתאחדו?
    יש לכם יותר כוח ביחד.

  3. אני

    מי זאת קרן גונן מה היא עשתה בחייה חוץ ממטרה???והרי זה ברור שמי שתומך בה זה עובדי מטרה אז …..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר