חיסון לכלב

מה גרם לעשרות בעלי כלבים בחולון לרוץ לחסן את חיות המחמד?

עשרות בעלי כלבים בחולון נקנסו ב-475 שקל כל אחד כיוון שלא הסדירו את רשיון הכלב ולא חיסנו את חיות המחמד שלהם נגד כלבת

פורסם בתאריך: 22.8.18 11:44

במבצע עירוני משותף לשירות הווטרינרי ולפיקוח העירוני נרשמו עשרות דו"חות לתושבים המחזיקים בכלבים ללא רשיון וללא חיסון כלבת.

במסגרת שיתוף פעולה בין השירות הווטרינרי לאגף הפיקוח העירוני נערך בחודשים האחרונים מבצע רחב היקף לאיתור כלבים המוחזקים בעיר ללא רשיון כחוק וללא חיסון כלבת. השירות הווטרינרי העביר לפיקוח את המידע המפורט לגבי בעלי כלבים שלא חיסנו את כלבם והמפקחים העירוניים, שהגיעו לבתיהם, קנסו אותם בגין החזקת כלב ללא רשיון ונתנו להם דרישה לחסנו לאלתר. גובה הקנס: 475 שקל.

בעקבות המבצע עשרות בעלי כלבים שאיחרו בחיסון הכלבים הגיעו לחסנם ולהסדיר את נושא הרשיון העירוני. בעירייה ציינו כי כי כל כלב חייב בחיסון כלבת וברשיון עירוני מגיל שלושה חודשים והחיסון והרשיון מחויבים בחידוש מדי שנה. חיסון הכלבת חשוב מאוד לבריאות הציבור מאחר שמחלת הכלבת היא מחלה חשוכת מרפא. בשנה וחצי האחרונות אובחנו בארץ כ-130 מקרי כלבת.

מהעירייה נמסר כי הפיקוח העירוני ימשיך במבצע מתן הקנסות עפ"י חוק העזר העירוני בדבר" פיקוח על כלבים וחתולים – החזקת כלב בתחום הרשות המקומית ללא רישיון, ללא סימון אלקטרוני של הכלב". בעירייה קוראים לציבור בעלי הכלבים שטרם חיסן השנה את כלבם לעשות זאת בהקדם ובכך לשמור על בריאות הציבור ולהימנע מאי נעימויות.



מחפשים אחר מאלפי כלבים במרכז? לחצו כאן על המומלצים בתחום

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר