תמם וסיטון. האיחוד
תמם וסיטון. האיחוד

הבית היהודי וסיעת מצטיינים בחינוך בחולון מאחדים כוחות

שלומי תמם, יו"ר הבית היהודי בחולון: "שילוב שתי הרשימות לרשימה אחת משותפת שתרוץ למועצת העיר יהווה בית רחב ומרכזי לציבור הדתי בעיר"

פורסם בתאריך: 26.8.18 14:19

הבית היהודי וסיעת המצטיינים בחינוך חולון מאחדים כוחות ורצים לבחירות למועצה כסיעה אחת. בראשות סיעת מצטיינים בחינוך עומד חבר המועצה עזרא סיטון ובראש סיעת הבית היהודי עומד שלומי תמם. הסיעה המאוחדת תיקרא "מצטיינים בחינוך בבית היהודי".

"הבית היהודי", מסר להשקמה-חולון שלומי תמם, "דוגל בחיבור עם כל גווני עם ישראל. החיבור של הבית היהודי עם סיעת מצטיינים בחינוך הוא חיבור טבעי, עם ערכים משותפים, חינוך ורווחה ושימת טובת התושב במרכז. שילוב שתי הרשימות לרשימה אחת משותפת יהווה בית רחב ומרכזי הן לציבור הדתי והן לכלל תושבי חולון".

סיטון בירך אף הוא על האיחוד ואמר: "אני שמח מאוד על החיבור בין מצטיינים בחינוך לבית היהודי. אנשי הבית היהודי מסמלים את הערכים של ערבות הדדית, יושרה, ציונות. רוב אנשיהם מאיישים את העמדות הבכירות ביותר בצה״ל. אני גאה על ההתחברות בין שתי הרשימות, ובעיקר על הצטרפותו של שלומי תמם – איש עשיה שנלחם עבור החינוך הממלכתי ובעיקר הממלכתי-דתי. אנשי הכיפות הסרוגות הם מלח הארץ. הם מצטיינים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. כדוגמה ראו את בית הספר לבנות יבנה שקיבל עכשיו תואר בית הספר המצטיין בכל חולון".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר