ברווזים

השכן שלא ישן: גן חיות בבניין מגורים בחולון. צפו:

הצווחות, הקריאות באישון לילה והריחות הקשים הובילו אל פינת החי בגג הבניין המשותף

פורסם בתאריך: 3.9.18 16:57

דיירי הבניין ברחוב אוסישקין 2 בחולון סבלו מריחות ומרעשים שעלו מגג הבניין והופתעו לגלות כי אחד הדיירים הקים במקום "גן חיות".

פינת החי שהקים הדייר ברחוב אוסישקין 2 בחולון מבלי לבקש את רשות השכנים כללה תרנגולים, ברווזים וגם ארנבים. קריאות וצווחות בעלי הכנף הטרידו מאוד את הדיירים, זאת לצד סירחון קשה שאפף את חדר המדרגות ונכנס דרך החלונות לדירות.

צפו בפינת החי בגג באוסישקין:

אחד הדיירים סיפר על החיים לצד בעלי החיים: "לפני כחודש החליט אחד הדיירים אצלנו בבנין לגדל חיות על הגג המשותף. הוא לא שאל ולא שיתף איש ביוזמה שלו. באחד הימים הבנתי שהרעשים המוזרים והריח הרע מגיעים מהקומות העליונות. טיפסתי והגעתי לגג וגיליתי גן חיות שלם".

שכן אחר מספר: "בחודש האחרון התעוררנו לפנות בוקר מקריאות של תרנגולים. אחרי שגילינו אותם על הגג וביקשנו מהשכן שיוציא אותם מפה, הוא איים עלינו. זה לא טיפוס שכדאי להתעסק איתו וכל השכנים פוחדים ממנו".



הבניין וסביבתו בלב שכונת אגרובנק, יש לציין, נקיים ומטופחים, אבל הסירחון מכה באפך. בעלי הכנף, חלקם בכלובים ואחרים מסתובבים חופשי, השתלט על הגג המשותף.

בעקבות תלונות הדיירים פנתה מערכת "השקמה-חולון" לעיריית חולון שמסרה בתגובה: "בעקבות התלונה על תושב שמגדל בעלי כנף על הגג ברחוב אוסישקין, הגיעה פקחית למקום עוד באותו היום וגילתה על הגג ארבעה תרנגולים ושני ברווזים. הבעלים אותר בבית העסק שלו וניתנה לו דרישה מיידית לפינוי ולסילוק החיות מהגג. בביקורת שנעשתה לאחר כשלוש שעות, לא נמצאו החיות והן פונו, לדברי בעליהן, לבית קרקע בתל אביב".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר