הבחירות של המועמדים: מצעד השירים של קרן גונן

מהמצוקות והקשיים של מטופלים, דרך הכאב והגעגועים לאמה שאיבדה בגיל צעיר ועד האישה שגדלה להיות - אופטימית, נחושה ורומנטית. השירים לחג שבחרה המתמודדת לראשות העיר

פורסם בתאריך: 11.9.18 16:43

לבחור נכון/ אמיר דדון. מילים ולחן: אמיר דדון ואלדד ציטרין

"שיר שהוא עבורי. בפעם הראשונה הוא ליווה אותי כאשר החלטתי לבחור לעזוב מקום עבודה בטוח, ניהול של עובדים, משרה בכירה ויציבה במחיר של כניסה לעולם הפוליטי, עבור הציבור. כאשר נכנסתי לפוליטיקה, חשוב לי בכל הזדמנות להגיד תקראו, תשאלו תחקרו ותעמיקו ואז תבחרו".

תתארו לכם/ מילים ולחן: שלמה ארצי 

"אני בתוכי מאוד אופטימית, מאמינה שניתן לחיות בעולם טוב יותר, למרות כל הזוועות שאליהן נחשפתי במהלך חיי המקצועיים כמטפלת בפגיעות מיניות, טראומות, אלימות והתמכרויות. עדיין, יכולה לראות איך כל אחד מאיתנו, אם ישנה מעט את דרכיו והסתכלותו על העולם, עשוי לקחת חלק בשינוי גדול יותר לחברה טובה יותר. אני מאמינה שהדרך שבחרתי, אינה קלה, אך בהחלט מסמנת את המטרה לתרום למען עולם טוב יותר".

שניים/ ריטה ושלמה ארצי. מילים ולחן: שלמה ארצי

"אני מאמינה גדולה בזוגיות וברומנטיקה. זוגיות מחברת בתוך תא משפחתי ואישי בין לבבות של אנשים באופן הכי נקי וטהור ללא אינטרסים. זהו המקרה היחידי שבו האחד עושה עבור האחרון מתוך רצון שגדל בתוכו ולא כי התבקש או חויב.

יא מאמא/ שמעון בוסקילה. מילים: שמעון בוסקילה, לחן: עידן רייכל

"למרות שאינני דוברת השפה, משהו בצלילים של השפה המרוקאית הנוסטלגית נוגע בי במקום הכי עמוק וצורב. אמא שלי היתה אישה מיוחדת, גידלה ארבעה ילדים לבד, עבדה קשה ונלחמה עבורנו מבוקר עד ערב. היא היתה סוג של עוגן גם אחרי שכולם כביכול עזבו את הקן. לצערי הרב, איבדתי אותה כשהייתי בת 25, בהפתעה גמורה ובלי מספיק זמן להיפרד. עבורי ועבור האחים שלי זהו אובדן קשה מנשוא. למרות שחלפו כבר 17 שנה, זה מרגיש כאילו היא עזבה אתמול".

Eye of the tiger/ Survivor

"שיר הנושא של הסרטרוקי 3 נדבק אלי על ידי מכרים עוד בילדות. העיניים שלי והעוצמות שהן משדרות לא פעם גורמות לאנשים לפזם את השיר הזה. אני אוהבת את המקצב שלו, הרוח והעוצמה שהוא מביא. כך אני חיה את חיי, מתוך עוצמה פנימית ומסוגלות אמיתית לעמוד ביעדים ובמטרות שאני מציבה לעצמי. עבורי אין קושי, יש אתגר. אני מרגישה איך העוצמה הפנימית שלי מאפשרת לי לעבור בכבוד את המכשולים בדרך תוך ראייה חדה של המטרה הסופית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר