מורן ישראל, המחאה החברתית, קיץ 2011
מורן ישראל, המחאה החברתית, קיץ 2011

הבחירות של המועמדים: מצעד השירים של מורן ישראל

מסלון הבית בילדות, המזמורים בבית הכנסת דרך הפעילויות בתנועת הנוער ובמחאה החברתית ועד ליום החתונה. השירים לחג שבחר המתמודד לראשות העיר

פורסם בתאריך: 11.9.18 16:53

הפרח בגני/ זהר ארגוב. מילים: אביהו מדינה, לחן: אביהו מדינה ומשה בן מוש

"בבית הוריי, הרדיו תמיד היה פתוח ולשיריו של זהר ארגוב היה חלק משמעותי בפס הקול של ילדותי. אני זוכר את עצמי מאזין לשיר 'הפרח בגני' שוב ושוב בטייפ דאבל קאסט של 'סוני' בסלון הבית. הסלסולים והקול הערב פתחו לי צוהר לנשמה, לרגש ולאהבה".

מקום בלב/ ארקדי דוכין. מילים: אהוד מנור. לחן: ארקדי דוכין

"השיר 'מקום בלב' של אהוד מנור תפס אותי כנער פעיל במועצת תנועות הנוער העירונית, אשר עדיין מאמין בכל ליבו שכדי להגשים חלום יש צורך בכך שלא נעצום את העיניים אל מול העוולות הקיימות בחברה שלנו ולהיאבק בכל כוחנו על מה שנכון וצודק".

עננו/ עמיר בן עיון

אחד המזמורים בתפילת הסליחות שאני מאד מחובר אליו הוא המזמור "עננו". לאורך שנים זה המזמור שאני שר בבית הכנסת בקריאת הסליחות מראש חודש אלול וביום הכיפורים. מזמור שמבקש לפתוח שער, תוך קריאה אמיתית ותפילה.

ארץ חדשה/ מילים ולחן: שלמה ארצי

"את השיר ארץ חדשה' של שלמה ארצי חוויתי במלוא עוצמתו בקיץ 2011, במחאה החברתית, בשורה הראשונה של מובילי המחאה בקיץ ההוא. הוא מסמל בעיני את הדרישה לצדק חברתי והאחריות הגדולה של הדור שלנו לקחת אחריות לאותה ארץ חדשה שאנחנו מבקשים לכונן כאן יחד".

יוצא אל האור/ מילים ולחן: אהוד בנאי

עם השיר 'יוצא אל האור' של אהוד בנאי בחרנו, לילך ואני, להיכנס לחופה. שיר המבשר על התחלות חדשות, על מסע שלא תמיד ברורה בו הדרך, אך הוא מלא באמונה".



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר