יונת דואר

מה הבעיה שלך? והשבוע: אין פיקוח, אין דואר ואין חניה

על מה התלוננו השבוע במדור הקבוע תושבי חולון ואילו פתרונות והבטחות ניתנו להם? קבלו:

פורסם בתאריך: 15.9.18 17:42

על מה התלוננו השבוע במדור הקבוע תושבי חולון ואילו פתרונות והבטחות ניתנו להם? הנה לפניכם:

תמ"א החניה

אני גר ברחוב אלי כהן פינת ברזילי,  ובאזור יש כבר חמישה בנייני מגורים שעברו או עוברים הליך של תמ"א. השאלה הגדולה היא היכן יחנו הדיירים החדשים שמתווספים ומה עושה העירייה בנושא?

תשובה: בכל פרויקט של הריסה ובנייה מחדש, הוועדה מחייבת התקנת מקומות חניה בתת הקרקע של הבניין. בפרויקטים של חיזוק ומיגון בניין, תמיד יש מאמץ להתקין את מירב מקומות החניה שניתן. על פי הוראות התמ”א והחוק, לא ניתן לסרב לבקשות לחיזוק מבנים במידה שלא ניתן להתקין מקומות חניה במגרש. המצב כיום הינו שעבור כל חניה שלא נבנית, נגבה היטל עבור קרן חניה לתכנון עתידי של חניה באזור הבנייה.

שיפוצים ופקחים

ראשית אציין שבקריית שרת שיפצו את המרכז המסחרי בצורה יפה. ובכל זאת, חוזרת התופעה של לכלוך בכל פינה, בקבוקי שתייה חריפה זרוקים והמקום נראה רע. אולי אכיפה מוגברת נגד העבריינים תעזור?

תשובה: הפיקוח העירוני מסייר במקום באופן סדיר ואוכף את החוק. בעקבות פנייתך, יתוגברו הסיורים.

מחכים לדואר

לאחר סגירת סניף הדואר ברחוב התנאים 5, תושבי שכונת ג'סי כהן סובלים מחוסר שירותי דואר. במיוחד סובלים אנשים מבוגרים שנאלצים להתרוצץ בכל רחבי העיר עבור שירות שאמור להיות ליד ביתם. אולי התערבות מול רשויות הדואר תעזור?

תשובה: אכן מדובר במצב שאינו מתקבל על הדעת ובעקבות זאת נעשה פנייה למר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל בבקשה שייעשה כל מאמץ לפתוח סניף דואר לרווחת תושבי השכונה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר