אילן גזית בסרטון שמסעיר את הרשת

המועמד אילן גזית מסעיר את הרשת בסרטון בחירות נגד החרדים

הסרטון מזכיר את סגנונו של נתניהו במערכת הבחירות האחרונה לכנסת עם "הערבים נוהרים לקלפיות - לכו להצביע", שזכה לקיתונות של ביקורת. צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 3.10.18 15:42

המועמד לראשות עיריית חולון מטעם "יש עתיד", אילן גזית, פרסם סרטון בחירות שמסעיר את הרשת. הסרטון מזכיר את סגנונו של ראש הממשלה ביבי נתניהו במערכת הבחירות האחרונה לכנסת, אז אמר לבוחריו:  "הערבים נוהרים לקלפיות – לכו להצביע" וזכה לקיתונות של ביקורת.

אילן גזית מודאג מהבוחרים החרדים ומהנציגות הדתית במועצת העיר חולון ואומר: "ביום הבחירות אתם תיהנו מיום חופש, אבל הם (ברקע תמונת חרדים  שעליה הוא מצביע) ילכו להצביע. אתם תלכו לים, אבל הם (שוב ברקע תמונת חרדים שעליה הוא מצביע) ילכו להצביע", וכך הלאה – "אתם, החילונים, תלכו לפיקניק, לשופינג, לבזבז קצת כסף, אבל הם (החרדים בתמונה ברקע) ילכו להצביע".
הסרטון גרר עשרות תגובות, בהן: "ואוו, כמה שנאת חינם בסרטון אחד", "איזו שנאת ישראל, ככה בלי בושה", "מזעזע. אנטישמיות 2018 יהודים נגד יהודים", "מבחיל", "הם – נוהרים בהמוניהם", "הוא מאלה שגינו את ביבי על נוהרים לקלפיות…." ועוד.

צפו בסרטון של אילן גזית הסעיר את הרשת:

תגובות

24 תגובות
  1. קרן

    כל הכבוד לאילן גזית. אח"כ אל תתלוננו על כפיה דתית.כל מילה שאמר…נכונה.
    ותחשבו על זה טוב טוב…

  2. גלית

    אילן פשוט מעיז לומר את מה שאחרים חושבים ולא מעיזים. ראש עיר אמיץ שלא נמכר בנזיד עדשים.

  3. שירה תומכת נלהבת של יש עתיד ועומדת מאחורי אילן גזית בכל פעולותיו - הגיע הזמן לראש עיר חדש!!! ולמדינה בראשות חדשה יאיר לפיד

    סערה בכוס תה….. כל מה שרוצה אילן זה שכולם יצאו מאזור הנוחות שלהם ויצאו להצביע!!! אז יש הם ויש אנחנו… לא פוליטיקלי קורקרט – אבל ממש פוליטי והכי קורקט שיש…. צריך לזוז בכיסא ולהבין שכך הם פני הדברים במדינה שלנו ובטח במועצות המקומיות ורשויות המוניציפליות….. קומו להצביע – ותשפיעו – וזה לא משנה למי העיקר שהחיים שלנו לא ינוהלו על פי הצביון הדבתי שמכתיבה לנו הממשלה – שגם אותה צריך להזיז עוד מאתמול..

  4. מאיר לוי

    אני לא חושב שהסרטון נגד חרדים… להיפך הלוואי והחילונים היו לומדים מהחרדים משמעת קהילתית ומצביעים בבחירות במקום להתבכיין כל הזמן

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני חילונית אך מכבדת את היותי יהודיה חצוף רק בגללך אני יצבעה שס כמה שנאת חינם זה לא ערבים נוהרים לקלפיות עז פנים

  6. אבישי

    עם כל הכבוד לפוליטיקה ירדת מהפסים מדבר ליהודים כאילו הם ערבים.
    חבר'ה מי שמצביע לו שיתכונן לשכנים ערבים בבניין.
    יש עתיד תחזרו לעזה כברר נמאסתם.

  7. חולונית חילונית

    אצביע לגזית. אין שנאה מצד החילונים אלא הדתה בעיר ואנחנו מתנגדים. תודה אילן

  8. אלי

    גם אם ההתנהלות החרדית מרגיזה… שנאה נוטפת מביאה למחוזות של רצח… יש כאן דמגוגיה זולה המשתפת תמונה לא נכונה בעליל.. אין כאלו חרדים בחולון…

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודק במיליון אחוזים. יש שאננות של החילוניים.לנו זה לא יקרה.
    מספיק עם השאננות אנחנו רוצים עיר חילונית

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אילן שלום.
    כמי שעבדה שנים בשורות השירותים החברתיים הרגשתי צורך לציין שמשך 3 שנים פועלה בחולון עמותה חרדית המסייעת באופן חסר תקדים למשפחות נזקקות ורוויות קשיים. הסיוע ניתן למשפחות חילוניות וכל כך מקיף מעזרה כלכלית רחבה ועד למתן טיפולי שיניים בתוך מרכז ייחודי שהוקם. אני אישה חילונית וההכרות את פועלה של מנכלית העמותה והבאים בשירותה היה עבורי משמעותי מאד.

  11. רובי נורדמן

    גזענות טהורה לא אבחר בו. למה כשהסרטון מופנה כלפי קהלים אחרים הכל בסדר?

  12. יוני

    הסתה במיטבה
    להזכירכם אלו גינויים השמיעה יש עתיד נגד ביבי בסרטון:
    "הערבים נוהרים לקלפיות"
    שמישהו ינסה להסביר אולי מה הההבדל???

  13. יניב

    האמת היא, שהוא צודק!!! אנחנו באמת נלך והולכים להצביע, וב"ה הדורות גדלים ויותר ויותר חרדים גדלים ונשארים בחולון עיר הולדתם, ועוד ועוד נוער מוטעה – טועה ותוהה – חוזר בתשובה!! וכולם יילכו להצביע, וזה פשוט ימשיך וימשיך יגדל ויגדל עד שש"ס תזכה בצורה דמוקרטית ותיקח את ראשות העיר ביום מן הימים. ולמי שזה כואב לו – שיתמודד ויכין את עצמו כבר מעכשיו שלנכדים שלו יהיה ראש עיר חרדי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר