צילום: רונן פדידה
צילום: רונן פדידה

העיתונאית לוסי אהריש מגיעה לחולון: "לא מתנצלת"

לאחר החתונה המתוקשרת שגרמה לסערה ברשתות החברתיות, העיתונאית לוסי אהריש מגיעה לחולון להסביר לכל "הנשמות הטובות" למה היא "לא מתנצלת"

פורסם בתאריך: 17.10.18 13:40

זה היה השבוע של העיתונאית ואשת התקשורת לוסי אהריש. חתונתה עם השחקן צחי הלוי עוררה בשבוע שעבר סערה ברשתות החברתיות והעלתה דיון ציבורי שנע בין תגובות גזעניות וקשות לבין ברכות חמות ואיחולי מזל טוב לבני הזוג, בהן גם פוסט מעורר מחלוקת של המוזיקאי תושב חולון עדי לאון.

על רקע הסערה, ביום שישי הבא, תגיע אשת התקשורת הערביה-ישראלית אל ספריית המדיטק בחולון ותמסור בה הרצאה תחת הכותרת "לא מתנצלת", אודות סיפור חייה ועל התמודדותה עם היותה אישה, עצמאית, מוסלמית, ישראלית שגדלה בדימונה, לצד הגשמתה המקצועית כעיתונאית ומגישת חדשות, על המציאות המורכבת בה היא חיה באחד מאזורי הקרב המרכזיים במזרח התיכון.

צפו בלוסי אהריש במונולוג לאחר חתונתה המתוקשרת, מתוך "שיחת היום", ערוץ 13 ("רשת"):

בנוסף תספר אהריש על נסיון הפיגוע שעברה עם משפחתה ברצועת עזה כשהיתה בת חמש, על התלבטותה להדליק משואה ביום העצמאות של ישראל, איך זה לחגוג חגים מוסלמים לצד חגים יהודיים, מהי המשמעות של להיות אישה עצמאית ולא נשואה בציבור הערבי ישראלי והאם יש פתרון למסלול ההרג המהיר שצובר תאוצה במזרח התיכון ובעולם. הרצאתה של אהריש תפתח את סדרת ההרצאות במסגרת תכנית "שישי אקטואלי" של ספריית המדיטק שתתקיים מדי יום שישי.

אהריש נחשבת לאחת מנשות התקשורת הבולטות של השנים האחרונות ואף דורגה באתר BUZZFEED במקום השלישי כאישה ישראלית יוצאת דופן שכל אחד חייב להכיר, אחרי גולדה מאיר וחנה סנש. אהריש גדלה בעיר דימונה להורים מוסלמים שהגיעו מנצרת והתחנכה במסגרות יהודיות. היא ידועה בפעילותה למען דו- קיום בין יהודים וערבים בישראל. את דרכה בתקשורת הישראלית התחילה לפני קצת יותר מעשור והיתה למגישה הערביה הראשונה בטלוויזיה בשפה העברית. ביום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל זכתה להדליק משואה בטקס שבהר הרצל.

הרצאתה של לוסי אהריש "לא מתנצלת" תתקיים בספריית המדיטק ביום ו', 26.10, 10:00 




אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על מה להתנצל, מההתחלה לא היה על מה!
    רק שתדבר בגובה העיניים כי ההתנשאות שלה גורמת לבחילה!

  2. אנונימי

    זו בחירה שלהם..וזו זכותם אין צורך להתנצל… מכירה סיפור של בחור שהכיר והיה במערכת יחסים עם עולה רוסיה מקזחסטן ,נולדו להם 2 ילדים, היא לא סיפרה לו שהיא מוסלמית כמו רוב הקזחסטנים והיום ללא שהתכוון יש לו שני ילדים מוסלמים.. שהם אפילו לא יודעים שהם מוסלמים,

  3. יוקו

    גם האחיות שלה חושבות שמוסלמי טוב זה מוסלמי מת עובדה הן לא רוצות להתחתן עם מוסלמי למה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר