גילי אבישב ז"ל. סיבוך נדיר גרם למותה
גילי אבישב ז"ל. סיבוך נדיר גרם למותה

"גילי חיכתה כל כך לבן בכור, ראתה אותו רק מספר ימים ונפטרה"

תלמידיה של היועצת החינוכית מחולון גילי אבישב מתקשים לעכל את דבר מותה: "מה נעשה בלעדיה? סיפרנו לה דברים שאפילו ההורים לא יודעים"

פורסם בתאריך: 18.10.18 15:07

אבל כבד ירד הבוקר על חטיבת הביניים יגאל אלון בחולון עם הישמע דבר מותה של יועצת בית הספר גילי אבישב, שנפטרה מספר ימים לאחר שילדה את בנה הבכור.

מבית החולים וולפסון נמסר כי אמש (ד') נפטרה בבית החולים גילי אבישב, בת 31. אבישב הגיעה השבוע לבית החולים ללדת את ילדה הבכור, הלידה עברה בהצלחה, אל העולם הגיע תינוק בריא, אולם לאחר מספר ימים, חל סיבוך נדיר שגרם בסופו של דבר למותה של היולדת.

מבית החולים וולפסון נמסר עוד: "היולדת היתה תחת השגחה מתמדת וטיפול של הצוות הרפואי בכל שלב של אשפוזה. על אף זאת, חלה הרעה במצבה שהובילה להידרדרות מהירה, ובשלב זה צוותים רפואיים רבים נאבקו על חייה לאורך שעות, אך לצערנו ועל פי המידע הקיים בידינו כרגע, היולדת נפטרה כתוצאה מסיבוך נדיר של זיהום". בנה הבכור של אבישב, כאמור תינוק בריא, נמצא בטיפול ובהשגחה.

גילי אבישב, ששימשה בחמש השנים האחרונות כיועצת החינוכית של בית הספר יגאל אלון בחולון, השאירה אחריה בן ובעל, לו נישאה רק לפני שנה. "גילי היא אדם מדהים ואין אחד בבית הספר שלא אהב אותה", סיפרה בדמעות ל"השקמה חולון" מנהלת החטיבה התחתונה שלומית כהן, "אני לא מעכלת איך היא הלכה. רק לפני שנה התחתנה וחיכתה לילד. כל כך כואב הלב. היא חיכתה לבנה הבכור וזכתה לראותו רק מספר ימים ונפטרה".

כשהיא ממררת בבכי אומרת עוד כהן: "היא היתה יד ימיני, אני לא יכולה לתאר את גודל האובדן לי ולבית הספר. היא עבדה פה חמש שנים אבל זה נראה כמו נצח. היא היתה אשת מקצוע מדהימה".

"הידיעה המרה היכתה אותנו בהלם", אומרת מנהלת קמפוס קריית – החטיבה העליונה, טלי דרור, "גילי היתה חרוצה ומסורה ורק מילים טובות אפשר לומר עליה. אישה מדהימה וללא ספק אובדן גדול לבית הספר".

עם היוודע המקרה הטרגי התכנס צוות המורים יחד עם יועצים ופסיכולוגים בבית הספר והמחנכים הורו לשוחח עם התלמידים על האירוע הקשה ולעודד אותם לשתף ברגשותיהם.

תלמידה של אבישב: "גילי הצילה את חיי, מה נעשה בלעדיה?"

תלמידיה של אבישב מתארים גם הם דמות אכפתית, חמה ומסורה שעמדה לצידם ללא לאות. "מעבר ליועצת", סיפר ליאור, תלמיד החטיבה העליונה, "גילי היתה בן אדם שיכולת לגשת אליו תמיד. אני סובך מבעיות קשב והיא עזרה לי עם ההקלות בבית הספר וכן במעבר לחטיבה העליונה". לדבריו מצטרפת חברתו נוי: "גילי היתה בשבילי הכל. היתה תמיד ונתנה הכל. אני בוכה מאתמול, הדמעות לא מפסיקות לזרום. התייעצתי איתה על כל דבר קטן, דברים שלא סיפרתי לאמא סיפרתי לה. מה אעשה עכשיו? אני מסרבת להאמין שהיא הלכה".

התלמיד אלון מאר כיצד "גילי הצילה לי את החיים. לפני כשנתיים שקעתי במשבר עמוק וחשבתי להתאבד. החברים שראו אותי במצב רוח כזה אמרו לי, לך לגילי, היא תעזור לך, ואני השבתי בביטול – מה היא כבר יכולה לעזור. בסוף היא ניגשה אלי, כנראה אחד החברים לחש לה באוזן, והיא הצילה את החיים שלי. אני חייב לה הרבה ואני כבר לא אוכל להחזיר לה. קשה לי לבכות ולהוציא רגשות אבל אני בוכה בפנים בלב ואני אזכור אותה תמיד בלב".

אח התלמידו מעידה כשדמעות בין עיניה: "את גילי הכרתי כששלחו אותי אליה בגלל בעיות התנהגות. בהתחלה התנהגתי אליה בזלזול, אבל אחרי חצי שעה של שיחה איתה הרגשתי כאילו אני מכירה אותה שנים. היא נכנסה לי ללב בצורה שלא תיאמן, היא נתנה לי את הנייד  שלה ואמרה, דברי איתי בכל מצב לפני שאת עושה שטויות. המשפט הזה נכנס לי לראש, התקשרתי אליה והיא עזרה לי במצבים שההורים שלי לא יודעים עליהם. אני חייבת לה הרבה, היא הפכה אותי לאדם יותר טוב".

חיה מירל, יו"ר הנהגת ההורים: "גילי המדהימה עזרנ לכולם, תמיד היתה מסייעת למי שזקוק לעזרה. היא תחסר לנו רבות. היא היתה מפנה אלי תלמידים הזקוקים לעזרה, תלמידים שחסרים להם דברים ואנחנו הנהגת ההורים היינו דואגים להשלים. איבדנו אישה ואדם והיא תחסר למורים, להורים ולתלמידים".

הלווייתה של גילי אבישב ז"ל תצא בשעה 16:00 משער חסד בבית עלמין ירקון. אוטובוס יצא מדוד אלעזר בשעה 14:45. המשפחה יושבת שבעה ברחוב שמורק 26 בחולון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר