החורף מגיע
צילום אילוסטרציה

החורף מגיע: בחולון נערכים למזג האוויר הסוער

החורף יגיע סוף סוף בסופ"ש הקרוב. כיצד נערכים בחולון לבוא הסערה?

פורסם בתאריך: 23.10.18 16:27

נראה שהגיע הזמן להיפרד מהשמש ומחופי הים ולהחליף את בגדי הקיץ בבגדי החורף, להוציא את המעילים והשמיכות החמות ולחכות לסערה הקרבה ובאה.

בשירות המטאורולוגי נמסר כי מיום חמישי הקרוב ובימי לאחריו, החורף ייתן אותותיו: צפויים ממטרים לפרקים המלווים בסופות רעמים וברקים, ינשבו רוחות דרום מערביות חזקות והטמפרטורות יירדו במידה ניכרת. תכניות לטיולים בדרום כדאי לדחות כיוון שקיים חשש כבד משטפונות בנחלי הדרום והמזרח. במרכז הארץ אף צפוי אובך, ובדרום ייתכנו סופות חול מקומיות.



בעיריית חולון נמסר כי לקראת עונת החורף ובמיוחד לאור מזג האוויר הגשום הצפוי בסוף השבוע, נמצאת העירייה בימים אלה בשלבים מתקדמים של ניקוי הקולטנים על מנת לאפשר את ניקוז מי הנגר העילי. בנוסף, האגף לגנים ונוף יימנע מהוצאת גזם לשטח הרחוב ובמיוחד במקומות שבהם יש קולטנים וגם התושבים מתבקשים להימנע מכך בימים הקרובים. כמו כן, נערך האגף לטיפול בקריסת עצים או ענפים. מינהל התשתיות יוודא כי הגידור באתרי הבנייה של מבני הציבור ובאתרי עבודות התשתית תקינים ומחוזקים כולל השילוט ויש היערכות גם לטיפול בקריסת עמודי תאורה.

גם תאגיד המים והביוב "מי שיקמה" נערך לטיפול בהצפות ביוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלונה

    רחוב ההסתדרות כולו לאורכו היה מוצף מההתלה עד סופו.ולא עשו תיקוניפ ושום מאגרים לאגור את המים שלא יהיה שטפונות…ואין למים היכן לרדת
    לכן צריך לעשות מאגר כזה בכל פינה ברחוב אי אפשר לעבור לקופח האשל בהצדרות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר