מועדון השברולט המחודש צילום: עיריית חולון

איך עושים סטנדאפ? מועדון השברולט חוגג פתיחה מחודשת

במועדון המחודש נערכה פתיחה חגיגית עם הלהקה הייצוגית "חולון לייב", הסטנדאפיסטית הדר לוי, ונבחרת הדור הבא שפועלת במסגרת קורס הסטנדאפ

פורסם בתאריך: 14.6.17 12:54

עיריית חולון ערכה באחרונה במועדון השברולט בעיר מקצה שיפוצים כללי, במסגרתו הוא הותאם לכל תקני הבטיחות, קירות המועדון עוצבו בהשראת מוזיקה ואמנות ואף נבנה חדר קריוקי אשר יכול לשמש לשעות של בילוי והנאה עבור בני הנוער בעיר.

השיפוצים הגיעו באחרונה לסיומם, ובתחילת שבוע שעבר נערכה פתיחה חגיגית של המועדון המחודש במעמד ראש העיר, מוטי ששון ובהשתתפות בני נוער רבים ששמחו לשוב לבית החם.

מועדון השברולט נפתח לפני כ-20 שנה מתוך מטרה לספק לבני הנוער מקום בילוי איכותי בו יוכלו לממש את כישרונותיהם בתחום הבמה והמוסיקה. כבר בראשית ימיו הופיעו על בימתו אמנים שלימים התפרסמו וזכו להצלחה רבה כמו אביב גפן, עברי לידר, שב"ק ס' והיהודים.

מנהלת המועדון שירן חנינה הדגישה, כי היא "שמחה שבמהלך השיפוצים פעילותו של המועדון לא נפסקה לרגע, כי השברולט איננו רק "קירות" ועשייתו נמשכה לאורך כל הזמן בכל רחבי העיר".

באירוע הופיעו להקת הנוער הייצוגית של חולון "חולון לייב" הפועלת במועדון השברולט והקומיקאית הדר לוי ונבחרת הדור הבא של הסטנדאפ הפועלת במסגרת קורס סטנדאפ במועדון בימי שלישי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר