הצפה בחולון

מזג האוויר בחולון: מטר כבד גרם להצפות ברחבי העיר. צפו:

חמישה מ"מ גשם ירדו בערב אחד בעיר. המשטרה נאלצה לחסום את מפגש הרחובות ההסתדרות ומוהליבר לזמן קצר. בנוסף, תושבים אמרו כי היו הצפות בחניון רמי לוי ובכיכר סטרומה

פורסם בתאריך: 15.11.18 10:26

מזג האוויר החורפי שהחל אמש (רביעי) הביא עמו מטר כבד שמהלכו ירדו כחמישה מ"מ גשם בעיר. בשעות הערב נשמעו ברקים והגשם הכבד גרם להצפות, שיבושים והפסקות חשמל לפרקים.



המשטרה מסרה כי "ההצפה הגדולה ביותר הייתה במפגש הרחובות ההסתדרות ומוהליבר. במשך כעשר דקות המשטרה נאלצה לחסום את הכביש כיוון שאי אפשר היה לעבור". בנוסף, מתושבים אמרו כי היו הצפות נוספות חניון רמי לוי שברחוב הפלד ובכיכר סטרומה שבדב הוז.

סוף שבוע חורפי עומד לפנינו, כשהיום על פי תחזית מזג האוויר יהיה מעונן חלקית וירדו גשמים לפרקים במרכז הארץ. מחר צפויות ירידה בטמפרטורות ויהיה קר מהרגיל כשהרוח עלולה להגיע למהירות של 55 קמ"ש. בשבת ולאורך תחילת השבוע צפויות עליה בטמפרטורות.

צפו: הצפות בחולון

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שיודע

    זה מה שקורא שלא מנקים את הניקוזים בכבישים
    מה עושים בהכנות לחורף??

  2. דוד

    אני חושב על כול תקלה כזאת חייבים לתבוע את עייריה על מחדלים אות את מוטי ששון אישית כך שיזיז את התחת שלו קיבל אוד קדנציה ולא יעשה כלום רק לשחונות ח-300 מגיע וכול השער כלום ג'סי כהן מוזנחת פינוי בינוי ברחוב הערבה ובג'סי כהן תקועה שום דבר לא זז

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר