"שק שנפל גרם להפסקת חשמל": גן הילדים שסמוך לאתר בנייה

הורים מודאגים: גן ילדים לא ממוגן בסמוך לאתר בנייה. לטענתם גילו במקרה על נפילת שק המלט. העירייה: "רכב מנוף שנסע ברחוב גרם להפסקת החשמל"

פורסם בתאריך: 15.11.18 16:43

שק מלט שנפל מאתר בנייה גרם לניתוק החשמל אמש (רביעי) בגן הילדים "איילה" בחולון. לטענת ההורים המקרה החמור לא דווח להם והם הופתעו לראות את עובדי חברת החשמל ליד הגן כשהגיעו לקחת את ילדיהם בצהריים.

ההורים מוסיפים כי בגן הילדים אין מיגון מתאים מפני נפילות דברים כבדים מאתר הבנייה. ההורים חוששים כי האתר שנמצא סמוך לגן מסכן את הילדים. "הם שמו בגן מיגון מוזר, ולא ראוי", סיפרה אמא לילד בגן. עוד הוסיפה האם כי "פניתי הבוקר למשטרה והם שלחו ניידת ושבדקה את הנושא".

לדברי האם היא פנתה לאגף מבנים מסוכנים בעירייה, שם מפקח האזור ענה לה ש"המקום בטוח והכל בסדר". האמא לילד מהגן הופתעה מהתשובה, "הוא לא הבין מה אני רוצה, זו ממש בדיחה. אני מצפה שזה יתנהל כמו אתר בניה ראוי ושתהיה שמירה על הילדים. איך מצפים שגדר כל כך נמוכה תגן על הילדים? אני מצפה מהעירייה שתדאג לגדר ראויה, זה הכל".

מעיריית חולון נמסר כי "רכב מנוף שנסע ברחוב, שבו נמצא הגן קרע את הכבל של חברת החשמל. לא נפל שום דבר מאתר הבנייה שמרוחק 15 מטר מהגן. הרכב גרם להפסקת חשמל בכל הסביבה כולל בגן. הגננת השאירה את הילדים בתוך המבנה עד שעובדי חברת החשמל תיקנו את התקלה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר