משאית חוסמת בחנקין. התושבים זועמים
משאית חוסמת בחנקין. התושבים זועמים

הבנייה בחנקין חונקת: תמרורים חדשים ודו"חות חניה

התושבים באזור פרויקט פינוי-בינוי הופתעו לקבל דו"חות חניה על רכביהם: "כל פעם שמים תמרור חדש ומקבלים דו"ח חדש"

פורסם בתאריך: 20.11.18 13:34

תושבי שכונת אגרובנק בחולון נאלצים לאחרונה להתמודד עם דו"חות חניה לא מוצדקים ומשאיות שחוסמות את היציאה מהרחוב בבוקר, וזאת בשל פרויקט פינוי-בינוי שמתבצע בשכונה.

ברחוב חנקין-סוקולוב בשכונת אגרובנק בחולון מתבצע פרויקט פינוי-בינוי. עקב העבודות, מוצבים תמרורים חדשים ברחוב. הבעיה היא שתשבי השכונה לא קיבלו התראה מראש לגבי התמרורים ולהפתעתם גילו בבוקר תמרור חדש האוסר על חניה ודו"ח חניה בהתאמה על רכביהם. מעבר לכך, כשאחת הדיירות בבניין רצתה לערער על הדו"ח, באתר העירייה נכתב שהדו"ח לא קיים במערכת.

אחת מדיירות השכונה זועמת על עניין הדו"חות ואופן הטיפול בהם. "כבר שנה וחצי שאני מחנה פה את הרכב באופן קבוע, אבל אז אני קמה יום בהיר אחד ורואה את כל השכנים עם דו"חות על 250 שקל. הבנייה בחנקין זו בעיה בפני עצמה. כל פעם שמים תמרור חדש ומקבלים דו"ח חדש. זו ממש עוגמת נפש, כל פעם לערער, עד שאתה מקבל תשובה, זה ממש סיפור וזה לא מגיע לנו. יש לי מספיק דברים להתעסק בהם מעבר לדו"חות האלה".



דו"חות החניה הם לא הבעיה היחידה של תשבי השכונה. אתמול (שני) חסמה משאית מטעם הקבלן את היציאה מהרחוב. "השכנים חסומים בבתים שלהם ולא יכולים לצאת לעבודה בבוקר. יש משאית מטעם הקבלן שחוסמת את כל הרחוב. התקשרנו ל-106 ואמרו לנו שישלחו ניידת אבל זה מגוחך כי ממילא ידוע שעובדים פה. למה להפריע לאנשים בשעות האלו להגיע לעבודה וללימודים?", שואלת שכנה מוטרדת.

מעיריית חולון נמסר כי "ההסדר אושר, כולל התייעצות עם המשטרה והתמרור הוצב במקום עפ"י חוק. עיריית חולון דורשת ממנהלי הפרויקטים ומהקבלנים מבצעי העבודות, ליידע מראש את התושבים בדבר השינויים הצפויים בתנועה וכך נעשה גם במקרה זה. המקרה שנשלח אלינו ממערכת העיתון נבדק ונמצא כי מקורו בטעות שכבר תוקנה".

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר