סמנכ"לית השיווק דפנה נעים שאול, מנהל השיווק חיש גד אבי לוי ומנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן
סמנכ"לית השיווק דפנה נעים שאול, מנהל השיווק חיש גד אבי לוי ומנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן

אז מה סוד ההצלחה? הפטריוט החולוני מאחורי הפרס העולמי למותג חיש גד

מפעל הפיס זכה בפרס החדשנות היוקרתי של ארגון הלוטו העולמי בעקבות הפעילות שיווקית למותג חיש גד. מנהל השיווק של המותג, אבי לוי מחולון, מסביר כיצד בישראל עושים את זה אחרת

פורסם בתאריך: 27.11.18 14:51

גאווה מקומית: ארגון הלוטו העולמי WLA העניק למפעל הפיס את פרס החדשנות כהוקרה על פעילות שיווקית ייחודית למותג החיש גד. מי שעומד מאחורי ההישג הענק הוא אבי לוי מחולון, המשמש כמנהל השיווק של החיש גד. "זה סיפוק עצום וגאווה גדולה, זה מאוד ריגש אותי", אומר לוי בעקבות קבלת הפרס.

בכנס של ארגון הלוטו העולמי, WLA, בהשתתפות כ-1,000 נציגים מ-80 מפעלי הלוטו בעולם, המתקיים השבוע בבואנוס איירס, הוענק פרס החדשות למפעל הפיס, בעקבות הפעילות השיווקית למותג חיש גד.

זו הפעם הראשונה שמפעל ההגרלות הישראלי מקבל את פרס החדשנות, מאז הקמתו של ארגון הלוטו העולמי לפני כ-20 שנה. פעילות השיווק של החיש גד בארץ נבחרה כאחת מארבע הפעילויות השיווקיות המצליחות בעולם, יחד עם שווייץ, קוויבק ואיטליה. עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס, אבי לוי, מנהל השיווק חיש גד ודפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס, קיבלו את הפרס במעמד המרגש.

לוי, המשמש כמנהל השיווק, מסביר מהי הנוסחה לשיווק כרטיס הגירוד הישראלי: "מפעל הפיס פועל באופן שונה מכל מפעלי ההגרלות השונים בעולם בתחום של חיש גד", הוא מסביר. "מפעלי ההגרלות פועלים באופן מאוד אגרסיבי עם קמפיינים של 'רוצו לקנות כרטיס עכשיו'. אנחנו ממש לא בעולם הזה, הפעילות השיווקית שלנו מתמקדת במותג חיש גד ולא מנסה לפתות את הציבור לקנות כרטיס כזה או אחר. אנחנו לא מנסים להניע את הציבור בדרך של שאר החברות אלא מעצימים את המותג שלנו וזה מה שגורם לקהל הלקוחות להגיע ולרכוש כרטיסי גירוד".

בנוסף, התייחס לוי, בן ה-47, לקשר המיוחד שלו לחולון: "אני מאוד אוהב את העיר, גדלתי והתחנכתי בחולון. הילדים שלי לומדים כאן ומבחינתי זו העיר הכי טובה לגור בה. החיבור שלי למקום הזה הוא מאוד חזק. הזכייה זו גאווה ברמה האישית, בתור מנהל השיווק של חיש גד ומפעל הפיס זה סיפוק עצום. העבודה שלנו ייחודית ואנחנו מאוד גאים בזה. אני שמח שגם התעשיה בעולם ראתה את זה ועל כך קיבלנו את הפרס".



עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס, התייחס גם הוא לזכייה: "הזכייה של מפעל הפיס בכנס החדשנות של ארגון הלוטו העולמי, שנערכה בארגנטינה, היא בפני עצמה כבוד גדול לישראל, למפעל הפיס, לחיש גד ולצוות בראשות אבי לוי שעובד על המותג זה שנים. צריך להבין שארגוני הלוטו בכל העולם פועלים במסגרת יחסית צרה של אילוצי רגולציה ומשחקים באחריות. חדשנות דורשת חשיבה יצירתית, נחישות, יכולת הוצאה לפועל והבנת הדינמיקה הצרכנית בשוק. עדיין, מעבר לכל התכונות שציינתי, צריך גם להוכיח הצלחה. ובמקרה שלנו, כך גם היה. לבסוף, נמלאנו גאווה גדולה לשמוע את אבי לוי, מנהל השיווק של חיש גד, מציג בפני מאות מנהלים מארגוני הלוטו מכל העולם מצגת מקצועית מרתקת על הפעילות השיווקית שנועדה לחיזוק בסיס הלקוחות של חיש גד".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר