לורין משה והקעקוע

מכירה של מעצבת הנעליים מחולון למימון טיפול רפואי בסרטן

הצעירה מחולון, אם לפעוטות החולה בסרטן קשה, מוכרת נעליים בעיצובה כדי לממן טיפול רפואי נסיוני בארצות הברית

פורסם בתאריך: 29.11.18 10:03

לורין משה (32), תושבת חולון, נשואה ואמא לשני ילדים קטנים, נאבקת במחלת הסרטן. אין טיפול מתאים בארץ כדי לרפא אותה, לכן היא צריכה לטוס לניו יורק כדי לקבל טיפול נסיוני עם אחוזי הצלחה גבוהים כדי להינצל. לורין היא מעצבת נעליים ואמש (רביעי) התקיימה מכירת נעליים בעיצובה כשכל ההכנסות קודש למימון הטיפול היקר בניו יורק.

במהלך ההריון השני שלה, גילתה לורין כי היא סובלת מסרטן השד ברמה 3. היא התגברה על המחלה ועברה טיפולים כימותרפיים בזמן ההריון, אך כעת הסרטן תקף אותה בפעם השנייה – במוח ובעמוד השדרה. היא כרגע לא מטופלת בבית חולים ונמצאת בבית כי אין בארץ טיפול שיכול להציל את חייה. הטיפול בניו יורק עומד על סכום התחלתי של 200,000 דולר וכעת מקווים בקרב המשפחה והחברים כי יוכלו להציל את לורין.

נעליים בעיצובה של לורין משה

נעליים בעיצובה של לורין משה

היא החלה ללמוד עיצוב לפני מספר שנים וכעת, כדי לממן את הטיפולים, היא מבצעת מכירה של הנעליים בעיצובה, כשהמחיר לזוג נעליים לא עולה על 150 שקל. "התחלנו לאסוף כסף למען הטיפול, אך עוד לא הגענו ליעד הסופי", מספרת גיסתה של לורין. "יש לה שני ילדים קטנים, בני פחות משלוש. היא בן אדם חזק ומאוד חיובי, היא נלחמה במחלה הזו וניצחה אותה בפעם הראשונה. כעת אנחנו זקוקים לעזרת הציבור כדי לנצח את הסרטן פעם נוספת".

בעקבות הביקוש הרב, הטלפונים וההודעות הבלתי פוסקות של אנשים שרוצים לעזור, נפתח חשבון בנק לתרומות על שם משה לורין: מס' חשבון 156955441, בנק 11 סניף 034 הקריה.

כפי שניתן לראות בתמונה, ללורין יש קעקוע על יד הכתף שמבחינתה מסכם את הכל. "אני מאמינה בחיים, אני עדיין על הרגליים ואני כאן כדי להישאר" – אלו המילים שחרוטות על גופה המסמלות את העוצמה והחוזק שלה בהתמודדות עם מחלת הסרטן בפעם השנייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר