פתיחת מועצת העיר ה-18 במדיטק
פתיחת מועצת העיר ה-18 במדיטק

ישיבה חגיגית למועצת העיר החדשה: 14 חברים חדשים מתוך 27

ראש העיר מוטי ששון נפרד מחברי המועצה היוצאים ופנה לחדשים: "אין לי ספק כי בעזרתכם, מועצת העיר החדשה, נמצה את מלוא הפוטנציאל של העיר"

פורסם בתאריך: 29.11.18 14:02

מועצת העיר ה-18 התכנסה אתמול לישיבת מועצה ראשונה וחגיגית בהשתתפות חברי המועצה הנכנסים והיוצאים. האירוע נערך במדיטק חולון ובו חתמו חברי המועצה הנכנסים על הצהרה  על נאמנותם לעיר ולתושבים, כחלק מתפקידם כחברי מועצה ושליחי ציבור. בנוסף חולקו תשורות לחברי המועצה היוצאים, כאות תודה על עבודתם.

יעקב חרש נשא דברים בשם חברי המועצה היוצאים: "להיות חבר מועצה זה לא רק תואר, התפקיד דורש להביא תוצאות. אני מצפה מחברי המועצה החדשים שיעבדו קשה. הציבור שבחר בכם יסתכל עליכם כל הדרך כדי לראות מה אתם עושים עם הקול שנתנו לכם בקלפי. אני מודה לראש העיר מוטי ששון, שהייתי שותף לדרכו בקדנציה הקודמת ומאחל לו ולחברי המועצה עבודה פורה".

במועצת העיר נעשה שינוי נרחב לאחר מערכת הבחירות האחרונה. 14 חברי מועצה הם חברים חדשים מתוך 27 בסך הכל. ראשי הסיעות עלו לשאת דברים בזה אחרי זה והודו למצביעים שתמכו בהם. מי שתפס את תשומת הלב היה זאב ניסים מסיעת "חולון מתחדשת", שעלה לנאום במקום שי קינן, שנעדר עקב מחלה, שהעביר ביקורת על הקדנציה האחרונה של מוטי ששון.

"אני רוצה לברך את מוטי ששון על כך שנבחר לקדנציה נוספת", פתח ניסים את דבריו והמשיך: "כחבר מועצה צריך לעשות הכל למען תושבי העיר, לא משנה אם אתה באופוזיציה או בקואליציה. גם כשהייתי באופוזיציה הלכתי עם מה שטוב לעיר. בקדנציה האחרונה לא היו כל כך הרבה דברים טובים, אני מקווה שראש העיר ילמד מזה וישנס מותניים. אני מקווה שהוא ייתן לנו סמכויות ואפשרות לפעול כי יש המון דברים לשפר בעיר".

בסיום עלה ראש העיר מוטי ששון לשאת דברים. הוא התייחס לישיבת המועצה הראשונה בראשות דוקטור חיים קוגל לפני כמעט 80 שנה והציג את התפתחות העיר בזמן הזה. מבנים מודרניים, רחובות מוארים, כיכרות מגוננות. כמו כן הציג ששון את הדברים שמייחדים את העיר כמו מוזיאון הילדים, מוזיאון העיצוב, פארק פרס, מתחם לה-פארק, גני סיפור ועוד. "כמעט בכל שנה רשמנו שיאים חדשים במערכת החינוך, כשתלמידי העיר זוכים בפרסים ארציים ובינלאומיים. שברנו את שיא האחוז הזכאים לבגרות ובשנה שעברה חולון זכתה בפעם השנייה בפרס החינוך היישובי", אמר ששון והמשיך: "חולון הפכה למרכז של חינוך, תרבות בילוי ופנאי מהחשובים בישראל. חולון שינתה פניה ללא היכר, התפתחה, התקדמה ומינפה את עצמה היטב ברמה המקומית הארצית והבינלאומית".



עוד ציין ששון כי "על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, חולון עלתה במישור החברתי-כלכלי מאשכול 6 ל-7 וזאת על פי שילוב עקרונותיה של האוכלוסיה בתחומי ההרכב הדמוגרפי ההשכלה והחינוך, רמת החיים, התעסוקה והגמלאות. העשייה הרבה הזו לא נוצרה ביום אחד, היא תוצר של פעילות מתמשכת ומחשבה על עתיד תושביה של חולון. אני גאה לעמוד בראש העיר הנפלאה הזו במשך 25 שנים ומודה לשותפיי לדרך. אני גאה שהעירייה בראשותי הובילה את חולון לפסגות מרשימות ומאושר מכך שהעיר מהווה מקום לגאווה לתושביה".

ששון סיים את דבריו בפנייה לחברי מועצת העיר החדשה: "הבחירות הסתיימו, הבוחר אמר את דברו ועתה הגיע הזמן שלנו לומר ולכתוב את דברנו, בסובלנות, בכבוד, ביושר ובהגינות. הגיע הזמן שלנו לשמש דוגמה ולראות לנגד עינינו את טובתם של תושבי העיר כולה, דתיים וחילונים, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים. אני אוהב את חולון שבה נולדתי וגדלתי, אין לי ספק כי בעזרתכם, מועצת העיר החדש, נמצה את מלוא הפוטנציאל של העיר". בנוסף הודה ששון לחברי מועצת העיר היוצאים על תרומתם לחולון בשנים שעברו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר