סופרמרקט בחולון

הקונים הופתעו: ערכו קניות לסופ"ש סוער וחטפו מקלחת מהגג

גג הסופרמרקט לא עמד בכמויות הגשמים והלקוחות נרטבו | בעירייה נערכו לסערה

פורסם בתאריך: 6.12.18 16:31

חוויית קנייה מיוחדת במינה ציפתה היום ללקוחות סופרמרקט גדול ומרכזי בחולון. בעקבות מזג האוויר הסוער חדרו מי גשמים אל הסניף ברחוב שדרות קוגל וכל מי או מה שהיה בסביבה נרטב כהוגן.

לקוחות ה"שופרסל" בחולון ששהו בסניף לא ציפו להירטב כך בזמן שערכו את הקניות. בעוד גשמים עזים יורדים בחוץ, חדרו מי הגשמים פנימה אל הסניף, הרצפה נרטבה, העובדים הזהירו את הלקוחות מפני סכנת החלקה ורק קרטונים שהונחו בקצה המסדרונות מנעו מהמצב להחמיר.

מדוברות "שופרסל" נמסר: "בשל הגשמים ומזג האוויר הסוער ביממה האחרונה, נגרמה חדירה של מים לסניף המדובר. הנושא בטיפול ואנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

הגשם שחדר לחנות הוא תוצאה של יממה סוערת במיוחד. ממטרים לפרקים מלווים בסופות ורעמים ירדו במרכז הארץ כשבמקומות מסוימים הטמפרטורה בלילה צנחה ל-4 מעלות. בנוסף, המשקעים הגיעו ל-93 אחוז והרוח נשבה במהירות של 10 קמ"ש.

מה הלילה? לקראת הלילה צפויות הרוחות להגיע למהירות של -30 קמ"ש, והטמפרטורות צפויות לנוע בין 15 ל-18 מעלות, נמוך מהרגיל לעונה. גם כמות המשקעים אמורה לעלות, קיים חשש מהצפות במישור החוף ותנשבנה רוחות דרום מערביות חזקות.

עיריית חולון לא הקלה ראש בתחזיות ומדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "עיריית חולון נערכה מראש למזג האוויר הסוער ודאגה לנקות את הקולטנים ברחבי העיר, על מנת לאפשר את ניקוז מי הנגר העילי. בנוסף, האגף לגנים ונוף נמנע מהוצאת גזם לשטח הרחוב, במיוחד במקומות שבהם יש קולטנים, וגם התושבים מתבקשים להימנע מכך בימים הקרובים.



"האגף ערוך לטיפול בקריסת עצים או ענפים. בנוסף, מינהל התשתיות וידא כי הגידור באתרי הבנייה של מבני הציבור ובאתרי עבודות התשתית תקין ומחוזק כנדרש, כולל השילוט. נעשתה גם היערכות מתאימה לטיפול בקריסת עמודי תאורה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר