אליעזר מגיע לג'סי כהן: מרכז צעירים חדש יוקם בשכונה

כרבע מאוכלוסיית חולון הם צעירים. כעת מתכננים בעירייה להרחיב את המרכז שנותן יעוץ כלכלי ותעסוקתי ומענה חברתי ותרבותי. כל הפרטים על המרכז שבדרך

פורסם בתאריך: 10.12.18 12:40

עיריית חולון תקים מרכז צעירים חדש, שלוחה של מרכז אליעזר שייפתח במהלך 2019. בעירייה הודיעו היום (שני) כי המרכז יוקם במבנה עירוני ברחוב ארבע ארצות, שבשכונת ג'סי כהן. העבודות לשיפוץ המבנה והתאמתו לייעוד החדש יחלו בקרוב. בכך, יהווה המכרז החדש שלוחה של מרכז הצעירים אליעזר, שהוקם לפני כשנתיים ברחוב בן-יהודה במרכז העיר. הצורך שני המרכזים הוא לנוכח העובדה כי כרבע מתושבי חולון הם צעירים, המהווים כ-50,000 מתושבי העיר.



המרכז החדש בשכונת ג'סי כהן, צפוי לתת מענה לתושבי חולון בני 40-18, תוך מתן דגש לאוכלוסיית החיילים והצעירים. במסגרת הפעילות יוענקו הכוונה לתעסוקה, לימודים והשכלה, מידע בנושא כלכלת משפחות צעירות והרצאות להורים צעירים. כמו כן, יתקיימו במרכז פעילויות תרבות, מפגשים חברתיים ומפגשים בנושאים מקצועיים. במרכז יפעל צוות היגוי, הכולל נציגים ממחלקת הצעירים העירונית.

בעירייה מוסרים כי צוותים שכבר פועלים בשכונה, שוקדים בימים אלה על תכנון התכנים שיהיו במקום וקביעת אופיו. כמו כן, במסגרת תכנון המקום, יפגשו אנשי הצוות גם עם גורמים שונים בעירייה ובחברות הבת העירוניות לצורך המשך עבודה.

בעקבות ההצהרה אמר ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "לאור הצלחתו של 'אליעזר' החלטנו להרחיב את הפעילות למען אוכלוסיית הצעירים בעיר. מצאנו לנכון להקים את השלוחה הראשונה של המרכז בג'סי כהן, על מנת שישרת את צעירי השכונה תוך התייחסות למאפיינים הייחודים שלה ובהתאמה לצרכיה. נשקול הקמת סניפים נוספים בעיר בהמשך".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. שושנה

    נורא ואיום השתלטות של העירייה על כל המיבנים בשכונה במקום לתת לאנשי השכונה לעשות את זה ..בוז

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר