ג'קי בנימיני, מנהל תחנת כיבוי אש חולון, בת ים, אזור
ג'קי בנימיני, מנהל תחנת כיבוי אש חולון, בת ים, אזור

מונה מפקד חדש לתחנת כיבוי אש חולון-בת ים-אזור

טפסר משנה ג'קי בנימיני, המשרת במערך הכבאות זה 23 שנה, מונה לתפקיד מפקד תחנת כיבוי אש האזורית. צפו בטקס החגיגי:

פורסם בתאריך: 17.12.18 12:34

טפסר משנה ג'קי בנימיני הוא מפקדה החדש של תחנת כיבוי אש חולון-בת ים- אזור. בנימיני מחליף בתפקיד את סגן טפסר רונן וולך, ששימש כממלא מקום מפקד התחנה במשך שמונה חודשים ויחזור כעת לכהן בתפקיד סגן התחנה.

בנימיני, בן 50, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בגבעת זאב ומשרת במערך הכבאות זה 23 שנה. בהשכלתו הוא בעל תואר ראשון במכללה האקדמית לחינוך. בנימיני כיהן במספר תפקידים במחוז יו"ש, ביניהם: לוחם אש, מפקד צוות, סגן מפקד תחנת גבעת זאב, קצין מבצעים איגודי (קצין תחנות), קצין אסבסט מחוזי, דובר המחוז, דובר המחוז, ראש ענף מבצעים מחוזי ופיקוד על אירועים רבים ומורכבים.

טפסר משנה ג'קי בנימיני בנאומו בטקס המינוי:

בטקס שהתקיים אתמול לרגל מינויו לתפקיד נכחו ראש עיריית חולון, ראש מועצת אזור וממלא מקום ראש עיריית בת ים, נציב כבאות והצלה דדי שימחי ותת טפסר רונן מחטייב, מפקד מחוז דן. בטקס השתתפו גם בני משפחתו של בנימיני, מפקדים בהווה ובעבר וכבאים רבים. זיו כהן, ראש ועד העובדים, ציין בנאומו את ההון האנושי הקיים בשירותי הכיבוי ואמר שבזכות כוח האדם המעולה המערכת נמצאת בחזית המערכת ומתמודדת בהצלחה עם כל הקשיים.

דדי שימחי, נציב כבאות והצלה, ציין את פועלו של בנימיני בגזרת יו"ש – "גזרה קשה ומורכבת ומלאה אתגרים וכי הבחירה בג'קי היא בחירה מעולה והוא ידע להצעיד את התחנה לעבר העתיד".

בנימיני הודה לבני משפחתו ולמפקדיו על הבחירה בו וציין כי קיבל לידיו תחנה מעולה עם כוח אנושי מדהים וכי בשילוב הטכנולוגיה, הוא משוכנע שהתחנה תיתן מענה לכל האתגרים הניצבים בעתיד".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר