אלכס רזניק. מתכונן למסיבה
אלכס רזניק. מתכונן למסיבה

יום ההולדת של הקשיש הערירי ייחגג בהפקה מושקעת ובהתנדבות

פעילים חברתיים מחולון ורמת גן איחדו כוחות למען מסיבת יום הולדת לניצול שואה

פורסם בתאריך: 21.12.18 09:18

אלכס רזניק, ניצול השואה יחגוג יום הולדת 98 בשבוע הבא (25.12.18). בכל שנה, ימי ההולדת שלו מסתכמים בבדידות, אך השנה החליטו פעילים חברתיים מחולון ומרמת גן לאחד כוחות ולחגוג לו יום הולדת.
לא פחות מ-100 אנשים יגיעו ביום שלישי למתחם ה"בלק בוקס לופט" בבת ים, לאחר שהבעלים רמי תרם את המקום לערב המיוחד הזה. הזמר דורון מירן, תושב גבעתיים, יגיע להופיע ולהרקיד את האורחים ואת אלכס כמובן. רקדניות, דיץג'יי, קייטרינג שנתרם, ליצנים, בובות ענק ועוד הפתעות יצפו לאלכס ולאורחים, כך שהכל כבר מוכן לערב החגיגי.
"אלכס הוא אדם ערירי, אין לו משפחה, האנשים יגיעו נטו לשמח את אלכס", סיפרה ל"השקמה חולון" יפית בנין, פעילה חברתית. "כל הבית שלי כבר מלא מתנות. בגדים, טרנינגים, פיג'מות וכל מה שחסר לו. חברה שלי קונדיטורית, אז נכין לו עוגה מאוד יפה והכל רק כדי שיהיה שמח ומאושר".




על ההיכרות עם אלכס סיפרה: "הכרתי את אלכס דרך כתבה בטלוויזיה שחשפה כיצד עיקלו לו את חשבון הבנק שלו ואת כל הכסף שלו. חנן לוי (פעליל חברתי בחולון – א.ח) ואני השגנו את הטלפון שלו והחלטנו לקחת על עצמנו את הפרויקט לאמץ את אלכס".
חנן לוי, דמות מוכרת מאוד בחולון בעיקר בזכות פעילויותיו החברתיות והעזרה שהוא מושיט לזולת, סיפר על המפגש עם אלכס: "יש לי קבוצה של סחבק בפייסבוק שמונה 43,000 חברים. באחד הימים ראיתי את התמונה של אלכס עם הכיתוב שהעירייה חסמה לו את החשבון. פניתי ליפית מעמותת חן לחיים, היא הבינה שהסיפור אמיתי והוא צריך עזרה. משם נסענו אליו, הכרנו את אלכס ועזרנו לסדר לו את הדירה יחד עם עוד מתנדבים. מאז, הקשר עם אלכס נשמר ואנחנו מצפים לחגוג את יום הולדתו ה-98".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר