ניר אלפרט. "נאלצתי להזמין מונית מיוחדת"

נכה מחולון: "נהגי האוטובוס מתעלמים ממני ולא עוצרים"

"כשנהגי האוטובוסים מבחינים בי עם הקלנועית, הם לא עוצרים או שמתרצים שהרמפה האחורית, זו המיועדת לנגישות אנשים עם מוגבלות, לא נפתחת ומשאירים אותי בתחנה". חברת אגד: "שישלח צילום של הקלנועית"

פורסם בתאריך: 23.12.18 11:09

לניר אלפרט, תושב חולון, נכה על כיסא גלגלים, נמאס מההתנהלות של נהגי "אגד" בשני קווים העוברים בעיר. לדבריו, כשנהגי האוטובוסים מבחינים בו עם הקלנועית שלו, הם לא עוצרים לו בקביעות או שמתרצים שהרמפה האחורית באוטובוס, זו המיועדת לנגישות אנשים עם מוגבלות, לא נפתחת ומשאירים אותו ללא מענה בתחנה.

אלפרט, בן 39, תושב נווה ארזים, נתקל מזה זמן רב בקשיים רבים בתחבורה הציבורית של אגד בקו 2 וקו 2 א' הנוסעים ברחבי חולון. אלפרט הוא נכה על כיסא גלגלים אשר נוסע גם על קלנועית גדולה ללא גגון וטוען שנהגי האוטובוסים בקווים הללו שמבחינים בו ובקלנועית שלו, פשוט לא עוצרים לו בתחנה."זה מעצבן, תמיד זה אותם הקווים בחולון, הם פשוט מתעלמים ממני. יש לי קלנועית בלי גגון שאיתה אני מתנייד ברחוב ופשוט מסרבים לקחת אותי. אני מחכה תמיד לקו 2 והוא בורח לי, או שהנהגים טוענים כי המתקן של הרמפה לא עובד ואי אפשר להעלות אותי לאוטובוס.

הקלנועית ללא גגון. "הנהגים טוענים שהמתקן של הרמפה לא עובד"

"ביום רביעי האחרון בשעות הערב פשוט נמאס לי והזמנתי מונית מיוחדת בעלות של 150 ש'קל כדי שייקח אותי מהמתנ"ס בבן גוריון לבית שלי כי פשוט אף אוטובוס לא עצר לי או לא יכול היה לקחת אותי", הוא אומר בכעס.

אלפרט מדגיש: "התלוננתי הרבה על הנושא הזה ושום דבר לא קורה, אני בטוח שאני לא היחידי שנתקל בקשיים בקווים האלה. צריך לעשות ריענון לכל האוטובוסים בעניין הרמפה. פניתי לחברת אגד פעמים רבות ואף אחד לא מטפל בזה. זה מתסכל שלא מתייחסים אלינו הנכים באופן שוויוני".


מ"אגד" נמסר בתגובה: "הנהגים ב'אגד' מורגלים לשרת את ציבור בעלי המוגבלויות באדיבות ובאהבה רבה. הפנייה מטרידה ויוצאת דופן ואין ביכולתנו להתייחס אליה באופן רציני היות שהיא כללית ואמורפית. על מר אלפרט לציין את מספר האוטובוס, קו הנסיעה, שעת הנסיעה, תחנת האיסוף וכל פרט אשר יאפשר איתור, זיהוי ותחקור האירוע המתואר".
עוד דרשו ב"אגד", "לשלוח בצילום את פרטי ומימדי הקלנועית כדי לוודא שזו אכן עומדת בקריטריונים המאפשרים נסיעה באוטובוסים הציבוריים. קלנועית קטנה ללא גגון יכולה לעלות ברמפה לאוטובוס עירוני בעוד שקלנועית גדולה עם גגון אינה יכולה לעלות לאוטובוס.
"עד לקבלת הנתונים המעודכנים מנהל אשכול דן ומנהל הסניף של אגד בחולון ירעננו את ההנחיות לנהגי השרות העירוני בחולון ובעיקר בקווי 2 ו- 2 א, להקפיד ביחסם לנעזרים עם כסאות נחייה וקלנעיות קטנות ללא גגון לאוטובוסים העירוניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר