פיטבול. צילום: שאטרסטוק
פיטבול. צילום: שאטרסטוק

כלבי הפיטבול ששוטטו חופשיים קרעו את החתול לגזרים

"הרבה זמן אנחנו מתלוננים על פיטבולים שמסתובבים חופשי בשכונה. עכשיו שחטו חתולה, פעם הבאה יהרגו ילד", אומרת תושבת חולון שהיתה עדה לאירוע המזעזע

פורסם בתאריך: 26.12.18 12:05

"בשבת בבוקר התעוררנו לקול צרחות ונביחות כלבים ומה שראינו בחוץ היה פשוט גיהנום: שלושה כלבי פיטבולים תקפו חתולים ברחוב, הצליחו לתפוס חתולה אחת ופשוט קרעו אותה לגזרים". כך מספרת תושבת חולון ומוסיפה: "הרבה זמן אנחנו מתלוננים על פיטבולים שמסתובבים חופשי בשכונה. עכשיו שחטו חתולה, פעם הבאה יהרגו ילד. מתי יתעוררו כאן".

בעיריית חולון אישרו את המקרה: "בשבת בבוקר התקבלה פנייה במוקד העירוני בנושא כלבים משוחררים שתקפו חתולה. מפקח מטעם השיטור העירוני הגיע למקום אך כלבים לא נראו משוטטים ברחוב. נמצא חתול מת ברחוב והטיפול הועבר לתברואה".

עוד ציינו בעירייה: "כשעה ורבע מאוחר יותר התקבלה פנייה במוקד העירוני ממוקד 100 של המשטרה בבקשה להוציא לוכד לכתובת הנביאים 6 בעקבות הימצאות פיטבולים משוטטים. מבירור של הווטרינר העירוני עלה כי הכלבים נכנסו חזרה לחצר הבית (של הבעלים – י.ל) ואולם מפאת חומרת המקרה יצא מפקח מטעם הווטרינר למקום  ומצא את הכלבים בחצר. דלת הבית היתה פתוחה אך אף אחד מדיירי הבית לא יצא החוצה על אף המהומה.



"ביום ראשון הגיע למקום מפקח בעלי החיים יחד עם צוות פיקוח עירוני וכל הכלבים נסרקו לבדיקת שבב וחיסון, כאשר לחלקם היה ולחלקם לא. שלושת כלבי הפיטבול נלקחו על ידי המפקח  לבדיקתם ולחיסונם ולהמשך הטיפול בעניינם. מאחר שבעלת הבית טענה שהיא מנהלת במקום פנסיון לכלבים, הועבר הנושא לטיפול האגף לרישוי עסקים שכבר שלח למקום מפקח מטעמו".

כדאי להזכיר כי בין 2005 ל-2015 יוחסו 203 מקרי מוות של בני אדם ברחבי העולם לפיטבול, מדינות רבות חוקקו עקב כך חוקים נגד גזע הפיטבול ודומיו. ב-2004 נחקק בישראל חוק הסדרת פיקוח על כלבים, לפיו נקבע שהאמריקן פיטבול טרייר, עם עוד שבעה גזעי כלבים נוספים, הוא כלב מסוכן ולכן חלות הגבלות על החזקתו בארץ, ביניהן: חובת סירוס ועיקור בנקבות ואיסור סחר בין אנשים.

תושבת רחוב הנביאים בחולון הגרה בסמוך לבית שבו מגדלים את כלבי הפיטבול מסרה ל"השקמה חולון": התארגנו פה כמה שכנים וכנראה נגיש תלונה במשטרה כנגד בעלי הכלבים. אנו מקווים שבעירייה יגבירו את האכיפה בנושא כי מה שאירע שם מאוד מסוכן. הכלבים עלולים היו באותה מידה לתקוף ולפגוע קשות בילד קטן".

תגובות

3 תגובות
  1. מישהו ששונא שיימינג

    דיי כבר להוציא לכל כלב שנראה כמו פיטבול שם של רוצח ראיתי המון סוגי כלבים קורעים חתולים ומכרסמים למינהם זה יצר הצייד שטמוע בהם אם יש לכם בחולון בעיה תטפלו בה זה לא צריך להיות כתבה שמשמיצה גזע מכל סוג שהוא ראיתי כתבה של ציווואה שקרע לתינוק את הפרצוף בצורה אכזרית בקיצור מי שלא יודע לחנך שייקח מאלף חלאס עם הבורות והמיתוג שחררו כבר

  2. דיין שם

    מזעזע
    איפה הרחמים על החתולים
    למה לא עוצרים את העבריין בעל הפיטבול זה כלב מסוכן מאד

  3. איתי

    פיטבול זה לא כלב רע או מסוכן הוא פשוט כלב חזר שירצה תמיד לרצות את הבעלים שלו ואם הבעלים שלו מגדל אותו בצורה רעה אז הוא יהיה כלב מסוכן כמו כל כלב אחר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר