בנייה בחולון. אילוסטרציה

בית המשפט המקומי הרשיע מהנדס שלא פיקח כראוי על בנייה בחולון

מכתב האישום שהגישה נגדו עיריית חולון עולה כי בבנייה האסורה נכללו גדר היקפית חדשה, ביטול חניה והגדלת שטח מרפסות

פורסם בתאריך: 1.1.19 15:55

בית המשפט לעניינים מקומיים בחולון הרשיע החודש מהנדס שתכנן שלד בניין בשכונת גרין בעיר ולא מילא את תפקידו כראוי. ההרשעה, בעקבות החלטה יוצאת דופן של הפיקוח על הבנייה בעיריית חולון, לפעול נגד המהנדס בהליך פלילי ולא רק נגד בעלי הנכס.

במסגרת פעולות שעורך הפיקוח על הבנייה בעיריית חולון על בנייה שמתבצעת בהיתר, אותרה לפני כמה שנים בשכונה האמורה בנייה אסורה שסוטה מההיתר. נגד הבנייה האסורה הוכן תיק חקירה ובמקביל החל טיפול בהליך פלילי נגד בעלי הנכס. כמו כן, בצעד יוצא דופן, הוחלט לפעול בהליך פלילי גם נגד עורך הבקשה, שהוא המהנדס שאחראי לתכנון שלד הבניין, שלא מילא את תפקידו כראוי, לא פיקח על תהליך הבנייה, לא התריע כאשר גילה סטיות בנייה בשטח ולא דיווח על כך לעיריית חולון.



בהתאם לכך הוגש כתב אישום נגד בעלי המקרקעין בגין בנייה אסורה שנעשתה בסטייה מהיתר וכן נגד עורך הבקשה, שתפקד גם כמתכנן שלד המבנה. בכתב האישום פורט כי בבנייה האסורה נכללו, בין היתר: גדר היקפית חדשה, ביטול חניה, הגדלת שטח מרפסות ועוד.

בדיון שהתקיים החודש בבית המשפט לעניינים מקומיים בחולון, הגיע התובע העירוני, עו"ד יניב טל, להסדר טיעון עם בעלי הנכס ואילו כבוד השופט אמיר צ'כנוביץ החליט להרשיע את המהנדס, כאשר גזר הדין יינתן בהמשך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר