מגרש חניה לרכבים כבדים באמצע שכונת מגורים

כיצד הפכה חלקה בשכונת מגורים בחולון למגרש חניה למשאיות?

התושבים זועמים: "כבר שלוש שנים שאנחנו מתלוננים". העירייה: "צוות הלילה של השיטור העירוני יערוך ביקורת במקום"

פורסם בתאריך: 2.1.19 09:48

כיצד הפכה חלקה באמצע שכונת מגורים בחולון למגרש חניה למשאיות ומדוע התושבים חשים חסרי אונים?

אם תגיעו לפינת הרחובות דוד אלעזר-קריית שמונה בחולון תגלו שבמגרש החול במקום חונות משאיות, רכבים כבדים ואוטובוסים, אשר לדברי התושבים השכנים, הם הורסים את איכות חייהם. תושבי המקום מספרים כי התלוננו מספר פעמים לעירייה אך לטענתם הם לא מקבלים את התשובות והפתרונות והמשאיות ממשיכות להגיע מדי יום וחונות במקום.

"פעם שיפצו את הרחוב ושמו ציוד שם, אז לא היו לנו בעיות", סיפר ל"השקמה-חולון" תושב הגר בסמוך למגרש. "כעת נמצאים שם משאיות ורכבים כבדים. המקום הפך לחניון של אוטובוסים ומשאיות, זה בתוך העיר ואסור להם לחנות שם, אבל כל התלונות שלנו בנושא לא הועילו עד כה"'.



תושבת אחרת המתגוררת ליד המגרש מוסיפה: "התלוננו הרבה לעירייה, גם לאחראי לתלונות ציבור, התשובה היא תמיד שזה בטיפול וזה נבדק. תכל'ס, שום דבר לא נעשה כבר שלוש-ארבע שנים. מאסנו כבר לשמוע תירוצים. העשן של האוטובוסים והמשאיות מגיע אל תוך הדירות שלנו. המגרש ממש קרוב ומתגוררות פה משפחות וילדים. מעבר לזה שזה מכער את המקום, מדובר בזיהום ומכעיס שלא אוכפים את החוק בנושא"..

מעיריית חולון נמסר: "הפנייה הועברה לטיפול צוות הלילה של השיטור העירוני שיערוך ביקורת במקום ובמידת הצורך יאכוף כנגד בעלי כלי הרכב שיימצאו חונים בניגוד לחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר