הבור שנפער בשדרות גולדה. נזקים למכוניות. צילום: ויולטה קירייב

סכנה לנהגים ונזקים לרכבים בחולון מבור שנפער בכביש. צפו:

בור מסוכן בכביש שנפער בעקבות הגשמים העזים וההצפה בשדרות גולדה מאיר גרם לנזקים למכוניות וסיכן את הנהגים

פורסם בתאריך: 9.1.19 12:14

נזקי מזג האוויר ממשיכים לתת אותותיהם בחולון. אמש (ג'), בעקבות הגשמים העזים נגרמה הצפה בשדרות גולדה מאיר בעיר ובעקבותיו נפער בור מסוכן בכביש.

מספר כלי רכב נפלו אל תוך בור בעומק של כ-20 ס"מ שנפער בשדרות גולדה מאיר. "נסעתי לכיוון דוד אלעזר 69. מן הסתם נסעתי בנתיב הימני כדי לפנות ימינה, ואז הרגשתי בום, חשבתי שהאוטו שלי התפרק לשניים", משחזרת ויולטה קירייב אשר רכבה ניזוק כתוצאה מן הפגיעה.

מלבד רכבה של קירייב, ניזוקו עוד מספר רכבים אשר עברו במקום ונפלו את תוך הבור כאשר היה מוצף במים ונראה לכל היותר כשלולית. "אתמול בשמונה וחצי בערב נסעתי בגולדה מאיר לכיוון קריית שרת עם אמא שלי באוטו. בנתיב הימני היו כל מיני מהמורות ופתאום האוטו ממש התרסק בבום ענקי. נפל לי ולאמא שלי הלב. עצרתי מיד כי האוטו ממש התרסק על הכביש. למזלי, לא היה אף אחד מאחוריי כי אם לא היה, בוודאי היו נכנסים בי. יצאתי מהאוטו וגיליתי שכל הגלגל חתוך", סיפרה ליזי אלדן, תושבת חולון.

צפו כיצד מונית נופלת לבור (סרטון באדיבות ויולטה קירייב):

"לאחר מכן חזרתי לשם וראיתי שיש עוד רכב שבזמן הזה התפוצץ לו הגלגל מהבור", מספרת קירייב ומוסיפה: "היו שם מכוניות ועוד אוטובוס. האוטו שהיה לידי, התפוצץ לו הגלגל. גם הגרר שהגיע לחלץ את הרכב שהיה מאחוריי נפגע לו המשולש בנזק של 2,000 שקל. הבוקר עוד רכב נפגע".

אמש עברה במקום ניידת משטרה שנפגעה אך היא מהבור. "בזמן שהיינו שם גם ניידת משטרה נכנסה לתוך הבור. השוטרים צילמו ונסעו משם", מספרת הנהגת ומוסיפה כי לא הוצב במקום מחסום.

צפו כיצד גם האוטובוס כמעט איבד שליטה (סרטון באדיבות ויולטה קירייב): 



"זו סכנת חיים אם אופנוע יעבור שם"

בעקבות הפגיעה מהבור והסכנה הבאה ממנו, פנתה קירייב אל המוקד העירוני כדי שיטפל במהרה במפגע הבטיחותי. "אתמול ב-21:00 פנינו אל מוקד 106. הם אמרו שישלחו מישהו ולא שלחו. אחרי שעה התקשרתי שוב ואמרתי שאף אחד לא בא. הם אמרו שזה בטיפול וכו'. ב-23:30 הלכתי הביתה. בבוקר התקשרתי שוב למוקד העירוני ואמרתי להם שזו סכנת חיים אם אופנוע יעבור שם, הוא יתהפך. המוקדנית אמרה לי שוב, שזה לא תלוי בה והיא תעביר את זה הלאה. לאחר מכן שלחו לי הודעה שהצפי לטיפול ב'בור קטן' הוא עד ל-13 בינואר. אחרי שעה שלחו לי הודעה שבו נכתב 'טופל זמנית הבור הגדול'".

בנוסף פנו כמה נהגים, ביניהם קירייב, אל מחלקת התביעות של העירייה בבקשה לטיפול בנזק שנגרם לרכבים."נאמר לי שם", מספרת קירייב, "תיגשי למוסך, תתקני את האוטו ותגישי לנו הצעת מחיר. כשתהיה ועדה נחזיר לכם'. היא אמרה לי שהיא מקווה שזה ייקח חודש אולי יותר. ומה יעשה מישהו שאין לו כסף לתיקון? זה לא באשמתי הפאק שלהם", היא אומרת בזעם.

לא מדובר במפגע הראשון בתשתיות של חולון. כמעט מדי חורף תשתיות רבות ברחבי חולון קורסות בעונת הגשמים. רק לפני מספר שבועות התרחשה הצפה ברחוב ההסתדרות. כמו כן, לפני מספר שנים, נפער בור עמוק ברחוב הופיין, בסמוך למכון הטכנולוגי של חולון. לאחר מספר שבועות הבור נפער בשנית. כתוצאה מכך בוצעו עבודות חיזוק במקום.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אתמול בשעה 21:30 התקבלה פנייה במוקד העירוני בנושא הבור בכביש. בתוך זמן קצר נבדק המקום על ידי מערך אחזקת תשתיות ואולם בשל הגשם שירד היה הבור מלא במים ולכן לא ניתן היה לסגור אותו, שכן שום חומר איטום לא מחזיק ברטיבות. הבוקר בשעה 7:30 בבוקר, משפסק הגשם, נשאבו המים מהמקום ובוצעה סגירה של הבור בבטון".

עוד ציינו בעירייה כי "לא אותר במערכת מסרון לגבי בור זה שבו נכתב ש'הצפי הוא 13.01' ואכן זמן התקן לטיפול בפנייה בנושא של בור גדול בכביש הינו עד 24 שעות. לגבי הפנייה למנהלת הביטוח בעירייה – התושבת שפנתה נענתה באדיבות ובסבלנות והוסבר לה כיצד יש להגיש את המסמכים לעירייה ומה יש לצרף אליהם בהתאם לנוהל הביטוח".

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    את הבור הזה כבר כיסו כ6 פעמים ושוב נפתח פשוט עבודה ע.. צריך לזפת את הכביש התערתי ךעירייה מספר פעמים וכל הזמן יהיה שיפוץ אין צורך לא אתפלה אם הכביש ממש יפול כמו בולען

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר