אילוסטרציה: שאטרסטוק
אילוסטרציה: שאטרסטוק

כוחות הביטחון הוקפצו: בת עשר מחולון נעדרה מביתה

מתנדבי יחידת יחידת חילוץ והצלה של חולון התפרסו ברחבי העיר במאמץ לאתר את הילדה, שנמצאה לבסוף בגינה ציבורית

פורסם בתאריך: 13.1.19 14:22

שעות ארוכות של חרדה עברו על תושבי אחת השכונות בחולון בסוף השבוע האחרון (שישי) בעקבות היעלמותה של ילדה בת עשר, תושבת השכונה.

האירוע החל כאשר בשעות הבוקר, במהלך ריב בין אם לבתה בת העשר, תושבות חולון, החליטה הילדה לברוח. האם המודאגת פנתה לשכנים שנחלצו לעזרתה ודיווחו למשטרה על היעלמותה של הילדה. מתנדבי יחידת חילוץ והצלה של חולון התפרסו ברחבי העיר במאמץ לאתר את הנעדרת. בהקלטה שהגיעה לידי "השקמה חולון", נשמע אחד המתנדבים מוודא את תיאורה של הילדה, בזמן שהבחין בה בגינה ציבורית.

מתנדב היחידה אמיר ספיר יצא במסגרת החיפושים לסיור רגלי והבחין בגינה ציבורית בילדה שתאמה לתיאור שמסרה האם. הוא דיווח מיד על הימצאותה של הילדה למשטרה ובירר עם השוטרים פרטים מזהים. לאחר מכן שוחח עימה וזיהה אותה בשמה. בהמשך, ניידת משטרה הגיעה למקום והחזירה את הילדה לביתה.



יחידת חילוץ והצלה של חולון הוקמה על מנת לתת מענה מיידי ויסייעו בחילוץ נפגעים בעת אסון טבע, כגון רעידות אדמה. אמנם כוחות החירום – מד"א, משטרה וכיבוי אש – הם המגיבים הראשונים, אולם במקרה של אירוע רב נפגעים הם אינם יכולים לטפל בכל מוקדי האירועים בו זמנית. הניסיון בעולם מראה כי האזרחים הם אלה המחלצים וכי פעילות כוחות ההצלה, שאמורים לפעול בשעות הראשונות, אינה מספקת ולעתים הם אף לא יכולים להגיע בשל הנזק שנגרם. היחידה בחולון מונה קרוב ל-100 מתנדבים שהוכשרו לאירועים הללו.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר