מכת חושך: תושבים מחולון חיים ברחובות ללא תאורה

העירייה: "יש נזקים ותקלות חשמל שלא קשורים לעירייה אלא לגורמים כמו חברת חשמל או קבלן בנייה שפוגע בשוגג בתשתית"

פורסם בתאריך: 16.1.19 11:45

"אנחנו חיים שבועות בחושך", מתלוננים תושבים ממספר אזורים בחולון שתאורת הרחוב במקומותיהם אינה עובדת. "לא נעים לנו לחיות בעלטה וזה נמשך כבר יותר מדי זמן".

תושבים ברחובות שנקר, חנקין, פרוג, אזר, הפלמ"ח, השיטה, קאפח ורחובות נוספים בעיר טוענים כי תאורת הרחוב אינה עובדת זה זמן רב ועל אף פניות רבות למוקד העירייה, הבעיה אינה מטופלת.  בסיור שערכנו השבוע בשעות הערב ברחובות הללו נמצא שאכן אין תאורת רחוב.

"זה מספר שבועות אנו חיים בעלטה מוחלטת. אנו פונים לעירייה דרך המוקד העירוני ודרך האפליקציה, בחלק מהפניות אנו מקבלים תשובה שהפנייה טופלה ובחלק שהנושא נמצא בטיפול. בינתיים, אנו סובלים בחשיכה", טוענים התושבים.

תושבת רחוב שנקר מספרת: "כל שלושה ימים אני פותחת פנייה במוקד העירוני, פעם אומרים טופל ופעם בטיפול. יד ימין לא יודעת מה קורה עם יד שמאל. אני פוחדת לרדת עם הילדים לרחוב בערב, שלא לדבר על לתת להם להסתובב לבד. מחשיך מוקדם ואנו נאלצים להיכלא בבית בגלל שאיש אינו דואג לתאורה תקינה". תושב רחוב הפלמ"ח מוסיף: "כל הרחובות כאן חשוכים וכבר כמה שבועות מוחים אותנו בתשובות לא ברורות".



תושבת מרחוב קאפח אומרת: "יש כאן הרבה מבוגרים שלא יכולים לרדת למטה בגלל שאין תאורה. זו ממש סכנת נפשו שעלולה לגרום לתאונות כי הנהגים לא רואים את הולכי הרגל. אני מתחננת לעיריית חלון, החזירו לנו את האור".

מעיריית חלון נמסר בתגובה: "יש נזקים ותקלות חשמל שאינם קשורים דווקא לעירייה אלא לגורמים כמו חברת חשמל או קבלן בנייה שפוגע בשוגג בתשתית ובשל כך לעתים מתעכב זמן הטיפול. כמו כן, בתקופת החורף, בימים של סערות וגשמים עזים, קורות יותר תקלות מורכבות, שזמן הטיפול בהן ובידוד התקלה מתארך.

"נכון להיום", ביקשו לציין בעירייה, "ברחוב קאפח התאורה כבר דולקת לאחר שתוקנה תקלה של כבל קרוע ברשת מאור של חברת חשמל. גם ברחובות פרוג, אזר ורחובות נוספים בסביבה, התאורה כבר דולקת לאחר שתוקן כבל ההזנה לעמודי התאורה ברחוב בן יהודה שנפגע בעקבות עבודות בנייה באזור. ברחובות שנקר וסרלין מטופלת תקלה מורכבת של קצר בתשתית לעמודי התאורה".

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם ברחוב קוהלת בחולון , אין תאורה , התקשרנו לפני חודש , ועדיין ללא תשובה או טיפול בנושא

  2. מוסדי

    אותה הבעייה גם בארלוזורוב, שבועות היינו בעלטה משעה חמש בערב
    בטוח שמנהל מחלקת חשמל העירייה חוזר הביתה בערב לרחוב מואר ומטופל כמו שצריך
    לא מבין מה העירייה עושה עם המיליארדים של הארנונה- אפס שירות לאזרח.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני רוצה לציין שברח' חב"ד בחולון, צילצלתי עשרות פעמים למוקד 106 שפנס לא עובד וכל אותם פעמים אמרו
    שיטופל, לפני מס' ימים אני מקבלת בפל' הודעה כי הבעיה טופלה והפנס עובד, שקר שאין כמותו, אני גם לא מבינה
    מה עושים בכספים של הארנונה שגובים כל כך הרבה לאן הולך הכסף? חוצפה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר