עובדי המוקד העירוני של חולון בפעולה. צילום: עיריית חולון
עובדי המוקד העירוני של חולון בפעולה. צילום: עיריית חולון

כ-270 אלף פניות בשנה אל המוקד בחולון, ביניהן: "מה השעה?"

בסיכום פעילות המוקד העירוני בחולון עולה כי למעלה ממחצית הפניות היו בנושא מפגעים בעיר, ביניהן תושבת העיר שהגיעה לפגוש מקרוב את האנשים שמעניקים לה שירות מעבר לקו הטלפון

פורסם בתאריך: 20.1.19 13:27

המוקד העירוני של חולון 106 מסכם בימים אלה את נתוני שנת 2018. על פי הנתונים, בשנה החולפת התקבלו במוקד כ-257,000 שיחות טלפון, כאשר אורכה הממוצע של כל שיחה עמד על דקה ו-25 שניות. בנוסף, התקבלו כ-12,000 פניות דיגיטליות.

כמות הפניות שנפתחה בשנת 2018 עמדה על 231,854, כאשר כמות הפניות הקטנה ביותר עסקה בתעשיה ומסחר וכמות הפניות הגדולה ביותר עסקה בתברואה. עוד יצוין כי 53% מהפניות התקבלו מתושבים בנוגע למפגעים, 36% מהפניות עסקו בבירורים שונים או בבקשות לקבלת מידע ו-11% מהפניות התקבלו מעובדי עירייה. כמו כן, תושאלו כ-14,000 מהפונים באמצעות שיחת טלפון או מסרון.

במהלך השנה הוכנסו כמה חידושים לעבודת המוקד – התקיימו למעלה מ-19,000 שיחות call back, שמאפשרות לפונה להשאיר מספר טלפון להתקשרות חוזרת של המוקדנים במקום להמתין על הקו; 75 עובדי שטח וקבלנים החלו לעבוד בהפעלה ישירה מול המוקד, לשם ייעול העבודה; הוקם דסק מוקדן רואה ומפעיל שתפקידו לצפות במצלמות האבטחה ולהפעיל את השיטור העירוני, במידת הצורך; הופעל מוקד מידע לרישום למוסדות החינוך (התקבלו בו כ-13,000 שיחות); הופעל מוקד מידע למערך התרבות (התקבלו בו כ-2,000 שיחות במשך ארבעה ימים).

בראש אגף השירות והמוקד העירוני עומדת נועה רימון-גופרשטיין, ובו מועסקים עובדים קבועים וסטודנטים שעובדים במשמרות, כאשר הוותיקים שבהם עובדים כ-23 שנה והעובד החדש ביותר החל עבודתו לפני כחודש. העובד הצעיר ביותר במוקד הוא עתודאי בן 19 שמשלב בין עבודה ללימודים במכון הטכנולוגי חולון HIT. העובד הוותיק ביותר בצוות המוקדנים עתיד לפרוש לגמלאות בעוד כשנתיים. לשם דוגמה, מוקדן עונה במהלך משמרת הבוקר לכ-150 שיחות בממוצע!



במוקד העירוני מספרים בחיוך על פניות משעשעות שמתקבלות מדי פעם, כגון: "איך אני מחייג ל-106?" או "מה השעה?" וכן מספרים על יחסים חמים שנרקמו במשך הזמן עם חלק מהפונים. כך למשל הגיעה השנה לבקר את אנשי המוקד אזרחית ותיקה, תושבת העיר, שמרבה להתקשר למוקד והיתה סקרנית לפגוש את האנשים שמעניקים לה שירות מעבר לקו הטלפון. גם תלמידים מגיעים לבקר במוקד העירוני ורק באחרונה הגיעו תלמידים מצטיינים מבית הספר הס כדי ללמוד על הפעילות ועל חשיבותה. כמו כן, מבקרים באופן קבוע במוקד העירוני של חולון עמיתים מרשויות מקומיות שונות לשם למידה על העשייה המקומית, בעיקר בתחום ההתקדמות הדיגיטלית.

להזכירכם, ניתן לפנות למוקד העירוני 106 במגוון ערוצים – שיחת טלפון, צ'אט, מסרון, דוא"ל או אפליקציית חולון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר