פינוי דירת אגרן
פינוי דירת אגרן

שמונה מכולות של אשפה פונו מביתו של תושב חולון. צפו בפינוי:

שנים של סיוט הגיעו היום לסיומן עבור דיירים בחולון. הבוקר, לאחר הליך משפטי, הגיעו צוותי פינוי מטעם העירייה ובשל הכמות האשפה ייאלצו כנראה להמשיך בפינוי גם מחר

פורסם בתאריך: 22.1.19 17:34

שנים של סיוט הגיעו היום לסיומן עבור דיירי בניין משותף אחד בחולון. "חיינו מול הרים של זבל", מתארים שכניו של תושב חולון שאסף אל דירתו וסביבתה כל הבא ליד. הבוקר הגיעו צוותי פינוי מטעם העירייה שמילאו לא פחות משמונה מכולות של האשפה שנצברה בביתו. נכון לשעות אחר הצהריים הפינוי לא הסתיים והוא צפוי להימשך גם מחר. זאת, לאחר הליך מורכב, הכולל ערכאות משפטיות עד שניתן היה לשלוח צוותים מטעם העירייה ולטפל במפגע הסביבתי.

השכנים ברחוב ההסתדרות בחולון מספרים כי הם לא יודעים הרבה על השכן. "הוא אינו מרבה לדבר, מסתובב עם עגלת סופר ברחובות, אוסף חפצים לעגלה וחוזר לביתו. לפעמים פעמיים ביום בשעות הבוקר והערב, הוא יוצא עם עגלה ריקה וחוזר עם מלאה", מעידים השכניו.

צפו בפינוי פסולת, כפי שצולמה על ידי אחת השכנות: 

"אחרי עשר שנים של סיוט, בא לציון גואל", אומרת אחת השכנות ומוסיפה: "עשר שנים שאנו חיים עם זה. סבלנו מג'וקים, מעכברים, מלכלוך, עד שסופסוף מישהו השכיל לעשות והיום הציבו לפני הבית מכולות, בליווי שתי ניידות שיטור וצוות ניקיון, שנאלץ לעבוד עם מסיכות וכפפות נגד הריח והזוהמה".

שכנה נוספת מצטרפת אליה ואומרת: "שנים שאנחנו מתלוננים ומתריעים. הריחות פה היו פשוט נוראיים, כל הזמן יש לנו עכברים בבניין ולא עוזרת שום הדברה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לפני מספר ימים הוצא סוף סוף צו בית משפט לפינוי האשפה והגרוטאות מהבית ומהחצר ולבעל הנכס ניתנו 72 שעות התארגנות מהוצאת הצו. במהלך הפינוי, שהחל היום ב-06:00 בבוקר, פונו עד כה (נכון לשעה 17:00) שמונה מכולות בגודל של 17 קוב כל אחת  על ידי 15 עובדי תברואה של עיריית חולון. הפינוי טרם הסתיים והוא יימשך גם מחר".

עוד נמסר מהעירייה כי "תהליך הפינוי מתבצע בשיתוף משטרת ישראל, הפיקוח העירוני ושירותי הרווחה. אין זו הפעם הראשונה שהעירייה מפנה מדירה זו אשפה וגרוטאות וכך גם עשתה לפני כשנתיים. לפינוי קדם תהליך משפטי מורכב שכן כניסה לבית פרטי מחייבת הוצאת צו פינוי מבית המשפט. יצוין, כי מי שמתגורר בדירה אינו בעל הנכס ובני המשפחה אינם מתערבים על מנת לפתור את הבעיה, ושתי עובדות אלה מערימות קשיים נוספים על ההליך המשפטי ומאריכות אותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר