גניבה מחנות הירקות

המצלמות תיעדו את הגנב – כך נעלמה סחורה מירקניה בחולון. צפו:

"מעולם לא נתקלתי במקרה שגונבים כך סחורה באדישות וללא פחד", סיפר בעל הירקניה לאחר שצפה בסרטונים שתיעדו את הגניבות

פורסם בתאריך: 24.1.19 14:04

"הרבה שנים אני בעסק ומעולם לא נתקלתי במקרה שגונבים לי סחורה באדישות כזאת וללא פחד". את הדברים אומר דוד מזרחי, בעל חנות ירקות ופירות "תנובת השדה" ברחוב סוקולוב 44 בחולון שלאחרונה, כך הוא מספר, רבו הגניבות מהירקניה שלו.

לפני מספר חודשים הבחינו מזרחי ועובדיו כי ארגזי סחורה ובהם ירקות ופירות נעלמים, ובעיקר בשעות הלילה, לאחר שהסחורה נפרקת לפנות בוקר לצד החנות. "בלית ברירה התקנתי מצלמות ולתדהמתי גיליתי בצילומים אדם שמגיע רכוב על אופנוע, מחנה את האופנוע ופשוט ניגש לארגזים, בוחר מהם, מעמיס על האופנוע ונוסע".

צפו באופנוען גונב ארגזי סחורה: 



דוד מסביר כי הוא לא פנה להתלונן במשטרה "כיוון שאני לא מאמין שיתפסו אותו. החלטתי לפנות אל התקשורת בתקווה שמישהו יזהה אותו ונבין למה הוא לוקח את הסחורה ועבור מי. אנו תורמים כל השנים ועוזרים לנזקקים ואם מישהו צריך, נותנים לו בחינם. לכן, חשוב לנו לאתר את האדם הזה ואני מבקש את עזת הציבור שאולי יזהה אותו".

בנוסף הוא מעיד בעל החנות בסוקולוב על תחושת חוסר ביטחון: "אנו רואים מדי פעם ניידת משטרה או שיטור עירוני שעוברים פה אך זה לא מספיק. אם אנשים היו יודעים שיש פה כוח משטרה על בסיס קבוע, כמו באירופה, היו פה פחות מקרים של פשע באזור סוקולוב בפרט ובעיר בכלל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני כרמל

    בעיברית קוראים לזה "אשם תורם"…מי שמשאיר ככה ארגזים ללא השגחה כנראה שרוצה שייגנבו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר