אוהד לוי ומוטי ששון. "הוא ראש עיר נפלא"
אוהד לוי ומוטי ששון. "הוא ראש עיר נפלא"

חלום ושמו מוטי ששון: המפגש המרגש בין הצעיר המיוחד לראש העיר

"החלום הבא הוא לפגוש את ביבי נתניהו", אומר אוהד לוי, תושב חולון הלוקה בתסמונת אספרגר

פורסם בתאריך: 25.1.19 09:32

אוהד לוי, בן 26 מחולון, הלוקה בתסמונת אספרגר, ביקש להגשים חלום: לפגוש את ראש העיר מוטי ששון. השבוע הוא הגשים את חלומו במפגש מרגש במיוחד, שאותו יזם סגן ראש העיר מטעם "יש עתיד", אילן גזית.

אוהד לוי מתגורר בהוסטל בכפר סבא יחד עם חבריו. אוהד הוא לוקה באספרגר, תסמונת התפתחותית על הספקטרום האוטיסטי שמאופיינת בקושי בתקשורת עם הסביבה, בהתנהגות חזרתית או נוקשה ובפיתוח תחומי עניין ייחודיים. לוי בעצמו מסביר: "אני לא יכול להסביר במונחים רפואיים אבל אני רק יכול להגיד שאני לא מגיב טוב לסיטואציות מסוימות, שבדרך כלל נחשבות למשהו יומיומי. לדוגמה, אם תגיד לי בשיחה, 'נו יאללה', אני עלול לפרש את זה כאיום עלי ולא במובן שהתכוונת".

אוהד למד בבתי ספר מיוחדים המותאמים. בכפר סבא הוא מצא מסגרת מגורים המותאמת בדיוק לצרכיו – הוסטל שחבריו מנהלים שגרת חיים קבועה בבית בליווי מדריכים ואב בית. בהוסטל הוא נמצא חמישה ימים בשבוע ובסוף השבוע הוא נוסע אל בית הוריו בחולון.

אוהד מספר על חלומו לפגוש את מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "אני נורא אוהב את חולון, יש בה דברים מדהימים, גני סיפור, לה פארק, מוזיאונים. זו עיר שכיף לחיות בה ולכן מאוד רציתי לפגוש את האיש שעומד בראשה. אילן גזית (סגן ראש העיר חולון מ"יש עתיד" – י.ל) מגיע הרבה להוסטל ועוזר לי המון, וכשהוא שמע על הבקשה שלי, החליט למלא אותה עבורי".

ואכן, מוטי ששון ואוהד לוי נפגשו במפגש מרגש במיוחד: "נורא התרגשתי כשפגשתי אותו, ישבנו ושוחחנו ומוטי סיפר לי על ילדותו ועל העיר חולון והתעניין איך אני חי. אני סיפרתי לו על עצמי ואמרתי שהלוואי ויקבלו אותי לעבודה בעיריית חולון. מוטי אמר שיבדוק את זה ואולי אעבוד שם. מוטי הוא ראש עיר נפלא ואני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו".

מה החלום הבא שתרצה להגשים?

"החלום הכי גדול הוא לפגוש את ראש הממשלה ביבי נתניהו, אני מעריץ שלו למרות שאני ב'יש עתיד' ואוהב את יאיר לפיד. אני מאמין שיום אחד אפגוש אותו ואספר לו עלי ועל אנשים עם צרכים מיוחדים, אני מאמין שיקשיב לי ויעזור לי בדיוק כמו שעשה ראש העיר מוטי ששון".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר