עטלף פירות. צילום: שאטרסטוק
עטלף פירות. צילום: שאטרסטוק

מכת עטלפים בשיכון ותיקים: "מתעופפים פה כמו בסרט אימה"

תלונות תושבים על רעשים בלילה ובעיקר על לכלוך שנגרם לבתים ולמכוניות כתוצאה מצואת העטלפים. העירייה: "הם נמשכים לעצי הפרי בחצרות הפרטיות"

פורסם בתאריך: 29.1.19 11:49

זה מספר חודשים שתושבים משכונת שיכון ותיקים בחולון סובלים ממכת עטלפים. התושבים מתלוננים על רעשים בלילה ובעיקר על הלכלוך שנגרם לבתים ולמכוניות כתוצאה מצואת העטלפים.

עשרות עטלפים חיים בין ענפי העצים בשכונת שיכון ותיקים. הימצאותם באזור אינה חדשה אלא שלאחרונה רבו התלונות על הרעש שנגרם מהם ועל הלכלוך שהם משאירים אחריהם. "יום אחד אני ובעלי יושבים בגינה ושומעים צווחות מוזרות", סיפרה ושבת השכונה, "לא הבנו מה זה, חשבנו חיה פצועה, אבל גילינו שהרעשים מגיעים מהעץ. בעלי זרק אבן לכיוון העץ ופתאום כמו בסרט אימה יצאו עשרות מעופפים שחורים. מיד נכנסנו הביתה וסגרנו את המרפסת. התברר שעטלפים התנחלו על עץ מול הבית שלנו ומאז חיינו גיהנום כל הלילה רעשים ומשקי כנפיים. אנחנו חוששים שיתנפלו עלינו".



תושבת אחרת העידה: "כל בוקר הרכב שלי מלוכלך בכתמים מוזרים. הבנתי שלא רק המכונית שלי אלא גם של כל השכנים. מתברר שהעטלפים משאיים אחריהם צואה שמטנפת את המכוניות וגם את התריסים והחלונות בבית. הבעיה היא שיש כאן ריכוז ענק מהם. מצידי שיכרתו או יגזמו את העצים ויעיפו אותם מפה. מינו אחראי רובע ויש שיטור עירוני, אנו מתלוננים ואף אחד לא עושה כלום".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בעטלפי פירות – מין מוגן שאסור לפגוע בהם. הם ניזונים מהפירות שעל העצים, בעיקר מתמר, משסק וכדומה. עצים אלה נמצאים ברבות מהחצרות הפרטיות של הבתים בשכונה, עובדה המסבירה את הימצאות העטלפים בה".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר