חבילות בדואר. שעות איסוף מגבילות
חבילות בדואר. שעות איסוף מגבילות

אל תנסו אפילו לברר מתי נפתח ונסגר סניף הדואר בקניון חולון

תושבים מתלוננים: שעות הסגירה והפתיחה בסניף אינן קבועות ומשתנות לעתים קרובות ללא כל הודעה מוקדמת, איסוף החבילות מוגבל והפקידים עצבניים

פורסם בתאריך: 30.1.19 09:55

הבשורה על סניף הדואר החדש בקניון חולון שימחה לא מעט תושבים בעיר. פתיחתו של הסניף היוותה מענה לצורך בהפעלת שירותי דואר בנקודות נוספות בעיר על מנת להקל על הלחץ בסניפי הדואר הקיימים בעיר. אולם, כך מתברר, השמחה על פתיחתו של הסניף היתה מוקדמת מדי, לפחות על פי עדויות של תושבים שניסו לקבל בו שירותי דואר לאחרונה. מתלונות שהגיעו למערכת "השקמה-חולון" עולה כי שעות הסגירה והפתיחה בסניף אינן קבועות ומשתנות לעתים קרובות ללא כל הודעה מוקדמת. תלונה נוספת שחזרה על עצמה היא שיחס הפקידים ללקוחות בסניף הוא מביש ומזלזל.

בקניון חולון נפתח לפני מספר חודשים סניף של דואר ישראל. המיקום של הסניף הוא ללא ספק נגיש ונוח ואפילו חניה יש, אבל, כך עולה מתלונות של אזרחים שניסו לקבל שירות סניף החדש, שעות הפעילות בו משתנות "מצאתי את עצמי ניגשת לסניף בשעה 18:45 ומיד נתקלתי במודעה שאומרת: מצטערים על אי הנוחות, אבל הסניף ייסגר בשעה 18:00 – שעתיים לפני שעת הסגירה המפורסמת על גבי דבר הדואר. למחרת הגעתי בשעה 9:30 בבוקר וגיליתי שוב להפתעתי שהסניף סגור ותור ארוך משתרך לקבל שירות ומחכה לפתיחה", מספרת תושבת חולון. "כעבור חצי שעת המתנה  נאמר לנו על ידי בעלת עסק במקום שמערכות הסניף קרסו וכל השבוע הסניף לא פעל. לפחות היו מעדכנים ברשת ובאתר דואר ישראל על קריסתו של הסניף החדש", היא אומרת בכעס.

תושבת חולון אחרת מספרת על שירות רע שקיבלה מפקידי הסניף: "השירות פה פשוט זוועה, שואלים שאלות ולא מתייחסים אלינו וגם הטון נורא מזלזל. התלונני במספר הרשום שנתנו לנו אבל אף אחד לא מתייחס".

זאת ועוד, בסניף החדש לא ניתן להזמין תור מראש לאיסוף חבילה והתור מתארך. ותושבים סיפרו כי המתינו בתור למעלה מחצי שעה. "שעות הפתיחה אינן תואמות את יום העבודה", אומר אחד התושבים, "מי יכול לאסוף חבילה בין 12:00 ל-18:00?".



בעיה נוספת שעליה מצביעים לקוחות הדואר היא שהסניף החדש אינו מונגש לנכים. "עזרתי לבחור שבא עם כיסא גלגלים  לעלות את המדרגות בכניסה כדי שיוכל להגיע למעלית, לקומה השנייה. המקום לא מונגש לנכים ולכל אחד אחר שאינו מסוגל לטפס במדרגות בכניסה, אנשים מבוגרים ואמהות עם עגלות למשל".

את התסכול הכולל מסכמת תושבת העיר: "חצי שנה הכל תקתק שם, הסניף היה פתוח עד שמונה בערב, היו שני אשנבים ייעודיים לחלוקת חבילות ושתי פקידות זריזות עשו עבודה טובה. הכל עבד כמו שצריך, אבל אז מישהו בדואר ישראל כנראה החליט שזה יותר מדי טוב ולא מאפשרים לקחת חבילות בשעות נורמליות, שעות פתיחה שכתובות באפליקציה או באתר לא נכונות לגבי חבילות ומצער לגלות פקידים מדינה שקשה להם עם העומס ובמקום להיות יעילים יותר הם פשוט מחמירים את המצב".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "העיר חולון נמנית על הערים מהן הזמינו הכי הרבה חבילות מחוץ לארץ בשנת 2018 ביחס לגודל האוכלוסיה. חברת דואר ישראל נערכה לגידול שחל בהזמנת חבילות מחו"ל ופתחה בחולון בשנתיים האחרונות 20 מרכזי מסירת חבילות אשר צמצמו באופן משמעותי את התורים בסניפי הדואר, בנוסף לתשע יחידות דואר אשר פועלות בעיר. מרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשומים נפתח בקניון חולון רק לפני שבועיים ונמצא עתה בתקופת הרצה שלאחריה יינתנו שירותים במתכונת מלאה. זאת ועוד, מרכז המסירה כבר נגיש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר