דן דורי. מתוך הפייסבוק

תושב חולון נפרד בפוסט מרגש לאחר מותו בהמתת חסד: "ניצחתי"

לפני פחות משנה גילה דן דורי כי הוא החולה במחלת ניוון שרירים אלימה וסופנית. בפוסט המצמרר הוא נפרד והודה לחבריו ולבני משפחתו

פורסם בתאריך: 2.2.19 11:49

לפני כשבוע שיתף דן דורי מחולון את שירה של להקת קווין "רפסודה בוהמית". "עכשיו השיר הגדול הזה מסמל עבורי הרבה", כתב בפוסט בדף הפייסבוק שלו והעתיק את מילות השיר אליו. שבוע לאחר מכן, ביום שלישי, פורסם הפוסט האחרון שכתב לאחר מותו בהמתת חסד בשווייץ.

דורי, בן 45, נולד בגבעת שמואל והתגורר בחולון. הוא התמודד עם מחלת ניוון שרירים ALS אלימה וסופנית שהתגלתה בגופו לפני כשנה, והחליט לשים קץ לכאבים ולהתדרדרות במצבו הפיזי. "ניצחתי", כך כתב בפוסט הפרידה המצרר שנכתב לפני הליך המתת החסד. "תודה לכל החברים המדהימים שלי שליוו אותי במסע הלא פשוט הזה, ההתמודדות עם המחלה, אבל יותר מזה, המסע עם עצמי. היה לא פשוט עבורי ואני יודע שגם לא פשוט עבורם. אין לי מילים לתאר כמה זכיתי שהחברים הללו היו לצידי".



דורי הודה גם למשפחתו שליוותה אותו וכתב: "תודה למשפחה שתמכה בי ובעיקר לאמא, כמה שהיה לא פשוט לשנינו לעשות אותו". בהמשך פנה לכמה מהאנשים הקרובים שליוו אותו בהחלטתו המאוד לא פשוטה. את הפוסט סיים במילים: "רק בריאות ואהבה לכולם".

עשרות הגיבו לפוסט המצמרר, מרביתם חבריו של דורי, כואבים והמומים ומכבדים את החלטתו. דורי, שסיפר בפייסבוק על מצבו, כתב ביום הולדתו האחרון שחל בדצמבר: "תודה רבה לכולם על הברכות החמות, ההודעות, הטלפונים והאיחולים ליום ההולדת. לצערי, בריאות איתנה כבר לא תהיה לי, גם לא אריכות ימים, אבל אני מודה על ה- ול-אנשים היקרים מסביבי שתומכים בי ומלווים אותי ועוזרים לי לייצר חוויות חיוביות, רגעים ואירועים של אושר ועשיה חיובית במציאות הלא פשוטה הזו. תודה ענקית לאלה שדאגו להפוך עבורי את יום ההולדת המורכב הזה ליום שמח ומלא חיוכים וריגושים. רק אהבה, בריאות ואושר לכולם/ן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר