מחדשים את רחוב הופיין
מחדשים את רחוב הופיין

הכל ברחוב אחד: בורות בכביש, מדרכה צרה ותאורה חלשה

רשימת הבעיות שתושבי רחוב הופיין המשוועים לשיפוץ ומציגים לעירייה היא ישנה וארוכה. העירייה: "העבודות יחלו בשנה הקרובה"

פורסם בתאריך: 3.2.19 16:05

תושבים מרחוב הופיין בחולון מתלוננים על כבישים משובשים, על הצפות ועל תשתיות לא ראויות ברחוב, אך לטענתם, למרות בקשות וחוזרות לעירייה לשפץ הרחוב, דבר לא נעשה. העירייה מצידה מסבירה כי העבודות יחלו בשנה הקרובה וכי מדובר בפרויקט מורכב שדרש תכנון רציני.

התלונות של תושבים מרחוב הופיין על תשתיות הרחוב המוזנחות ובקשותיהם לטיפול ולשיפוץ הרחוב, נופלות, כך הם טוענים, על אוזניים ערלות. "בכל פעם בא בכיר אחר בעירייה, מבטיח הבטחות ונעלם", הם מציינים ומתכוונים לצאת בעצומת מחאה על הבטחות שניתנו לתושבים מהשכונה אך לא קוימו על ידי העירייה.

תושב הרחוב אמר ל"השקמה-חולון": "התחלנו לאסוף חתימות לקראת עצומה והפגנה של תושבי הרחוב במחאה על הבטחות העירייה לשיפוץ התשתיות בשכונה שלא קוימו. הכביש ברחוב הוא כביש משובש עם הרבה בורות, הוא לא ראוי לנסיעה בשנת 2019. ראינו פה במשך השנים הרבה תאונות, במיוחד של אופנועים וכן רכבים שנגרמו להם פנצ'רים כתוצאה מהבורות. דבר נוסף הוא התשתיות: בכל חורף, כל הכביש פה מוצף, המדרכות צרות מדי, אין לנו היכן ללכת כשיורדים פה גשמים, מה עוד שאף אוטובוס לא עובר כאן. אני ותושבי השכונה מאסנו בהבטחות וקוראים לעיריית חולון, בואו בבקשה לסיור פה בשכונה ותנו לנו לוח זמנים לשיפוץ התשתיות".



תושבת נוספת ברחוב ביקשה לציין: "מעברי החצה ברחוב מחוקים לגמרי – זה הימור לחצות פה את הכביש כי אף נהג לא רואה אותם ובנוסף, התאורה בלילה מעומעמת. למרות שמדובר בעורק ראשי, מפחיד להסתובב כאן בלילה". לדבריה מצטרף תושב נוסף ברחוב: "היה לי אופנוע ופעמיים כמעט התהפכתי פה בגלל הבורות. אני לא מבין את העירייה – למה לא מסדרים את התשתיות כאן. זה שנים ככה. גם במדרכה אי אפשר לעבור, היא צרה ובגשם כשהכביש מוצף, כל המים משפריצים על הולכי הרגל"

בבדיקה של "השקמה חולון" שנערכה ברחוב הופיין עלה כי אכן קיימים מפגעים כמו בורות בכביש, מדרכות צרות, העדר תאורת רחוב מספקת ומעברי חציה דהויים.

מעיריית חולון  נמסר בתגובה: "ברחוב הופיין מתוכננות עבודות תשתית נרחבות בקטע שבין אילת לויצמן/ אהרונוביץ, במסגרתן יוחלפו כל התשתיות התת קרקעיות וישופץ הכביש ביסודיות כולל אספלט חדש. מדובר בפרויקט מורכב וגדול שדרש תכנון שארך זמן והביצוע יחל ב-2019. בימים אלה מצוי הפרויקט בהליך של הכנה לפרסום מכרז לביצוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר