מימין, ששון ווידבסקי שיצא לגימלאות. 43 שנות גזברות. צילום: טל קירשנבאום
מימין, ששון ווידבסקי שיצא לגימלאות. 43 שנות גזברות. צילום: טל קירשנבאום

אחרי 43 שנה, גזבר העירייה המיתולוגי יצחק וידבסקי פורש

עד למינוי גזבר קבוע ימלא את מקומו של וידבסקי סגנו דני פדר | ציפי חרש, מנהלת לשכת ראש העיר, יצאה אף היא לגימלאות ותחליף אותה בתפקיד קורין מורנו

פורסם בתאריך: 3.2.19 14:06

עיריית חולון נפרדה בשבוע החולף משני עובדים ותיקים שפרשו לגימלאות. יצחק וידבסקי, גזבר העירייה, פרש מתפקידו ועד למינויו של גזבר קבוע ימלא את מקומו, סגנו, דני פדר. כמו כן, ציפי חרש, מנהלת לשכת ראש העיר, יצאה לגימלאות ותחליף אותה בתפקיד קורין מורנו.

יצחק וידבסקי, גזבר העירייה המיתולוגי פרש לאחר למעלה מ-43 שנות עבודה, כאשר התמנה לתפקיד בהיותו בן 32 בלבד. לאירוע הפרישה של וידבסקי, שעבד תחת ארבעה ראשי עיר – פנחס אילון, חיים שרון, משה רום ומוטי ששון – הגיעו עשרות רבות של חברים, עובדים בעבר ובהווה ובני משפחה, ובראשם ראש העיר, מוטי ששון, מנכ"ל העירייה, יוסי סילמן והמנכ"לית הקודמת, חנה הרצמן.

ראש העיר ששון שיבח את וידבסקי וסיפר עד כמה סמך עליו תמיד וחש כלפיו אמון. הוא סיפר כי עבורו וידבסקי הוא חבר ואיש מקצוע מסור ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. וידבסקי הנרגש דיבר אף הוא בשבחו של ראש העיר והודה לו על התמיכה, הוא ציין כי הוא עוזב את התפקיד בעיניים דומעות ואיחל לחולון המשך שגשוג וצמיחה. בין המברכים היו גם בני משפחת הגזבר ששרו והקריאו מילים מן הלב.



ציפי חרש, מנהלת לשכת ראש העיר ב-25 השנים האחרונות, פרשה אף היא לגמלאות. הנהלת העירייה ועובדי הלשכה התכנסו על מנת לציין יחדיו את סיום התקופה.

ראש עיריית חולון מוטי ששון ומנהלת לשכתו הפורשת, ציפי חרש. צילום: טל קירשנבאום

ראש עיריית חולון מוטי ששון ומנהלת לשכתו הפורשת, ציפי חרש. צילום: טל קירשנבאום

ששון סיפר לנוכחים באירוע עד כמה נוכחותה של חרש בלשכה הייה משמעותית וחשובה עבורו ועד כמה היא היתה מסורה ואחראית ודאגה לכל הפרטים, על אף שהעבודה בלשכה אינה קלה כלל. הוא ציין כי לשניהם היכרות ארוכה בת כ-40 שנה ואיחל לה ליהנות מהפנאי החדש ולהרבות לבלות עם משפחתה.

את מקומה של חרש בכס מנהלת לשכת ראש העיר ממלאת מעתה קורין מורנו, שמהווה מזה שנים חלק מצוות הלשכה. עד למינויו של גזבר קבוע ימלא את מקומו, סגנו, דני פדר.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר