עיריית חולון. צילום: אלי נאמן
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

המלחמה על ועדת המכרזים: חברי הסיעות השונות יכהנו ברוטציה

לאחר ויכוחים סוערים על הרכבה של ועדת המכרזים, הוחלט כי לכל סיעה תהיה נציגות בוועדה שבראשה יעמוד סגן ראש העיר זוהר נוימרק

פורסם בתאריך: 4.2.19 10:37

בישיבת מועצת העיר חולון שהתקיימה אמש (ראשון) נבחרה ועדת מכרזים, שבראשה יעמוד זוהר נוימרק, סגן ראש העיר. כמו כן אישרה המועצה את מועמדתו  של ראש העיר מוטי ששון בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

לאחר ויכוחים סוערים על הרכבה של ועדת המכרזים, אישרו אמש חברי מועצת עיריית חולון כי בוועדת המכרזים בעירייה יכהנו ברוטציה חברים מהסיעות השונות, כך שלמעשה לכל סיעה תהיה נציגות בוועדה שבראשה יעמוד סגן ראש העיר  זוהר נוימרק.

בנוסף, חברי המועצה אישרו את מועמדתו של ראש העיר מוטי ששון לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. לוועדה ניגשים מספר ראשי ערים ועל פי התקנה חייבים חברי המועצה לאשר את מועמדותו של ראש העיר כדי שיוכל להיות חלק מהמועמדים שאותם יבחר שר הפנים.

נושא נוסף שעלה בישיבת המועצה על ידי חברת המועצה קרן גונן עסק בשיבוצי הילדים לגנים בחולון. גונן ציינה כי הגיעו אליה תלונות רבות מהורים על כך שמקום המגורים של הילד מרוחק מהגן אליו שובץ. ששון ענה לה בתגובה כי השיבוצים נעשים בהתאם לאזורי הרישום וגיל הילד, ובמידה ויש רצף חינוכי – כלומר מתת חובה לחובה – ניתנת עדיפות לילדי הרצף החינוכי להמשיך באותו גן. עוד הסביר ששון כי השיבוץ באזור הרישום נקבע  על פי שנתון וחודש הלידה, כך שהילדים הגדולים יותר, ילידי ינואר והלאה, מקבלים קדימות וכן שהעירייה מתחשבת בבקשות ההורים, אך כשאין אפשרות לעדיפות הראשונה, עוברים להעדפה השנייה והשלישית של ההורים.



זאת ועוד, ציין ששון כי בגנים ניתנת קדימות לאחים במתחם גנים וזאת כדי להקל על ההורים, כאשר במקרים מסוימים קריטריון של אח במתחם גובר על גיל הילד. לאחר שיבוץ כל ילדי השנתון, בודקים את מצב הגנים ובמידה שגן מתמלא בילדי חובה, הוא מוגד כגן חובה, ואם יש מקומות פנויים, משובצים אליו ילדי השנתון העוקב. בקשות חריגות מחוץ לאזורי הרישום נבחנות באופן פרטני בהתאם לנסיבות צפיפות האזור ולמקום הפנוי. הקדימות ניתנת לילדי אותו אזור אליו הם שייכי.

נושא נוסף שהעלתה חברת המועצה גונן  נגע להצהרות הון של ראש העיר וסגניו כמתחייב בחוק. ראש העיר השיב לה שהוא כבר הגיש הצהרות הון ואילו סגניו – זוהר נוימרק, חיים זברלו ואילן גזית – יגישו אותם בזמן הקרוב.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר