חולדה שנלכדה בדירה בחולון

הסיוט של תושבי שיכון ותיקים: "החולדות מסתובבות פה חופשי"

תושבת השכונה: "ראינו טלוויזיה בסלון, דלת המרפסת היתה פתוחה ופתאום ראינו עיניים זוהרות מביטות בנו. בהתחלה חשבתי שזה חתול". העירייה: "בתברואה ינסו לאתר מחילות ולהדביר"

פורסם בתאריך: 6.2.19 10:41

שני כלובים מוכנים ללכידת חולדות עומדים מוכנים בכניסה לאחד הבתים בשכונת שיכון ותיקים. "לפני חודש נכנסה אלינו חולדה הביתה והיינו מזועזעים. מיד קנינו את הכלובים ומאז אני חיה בפחד בבית", מספרת תושבת השכונה.

זהו אינו המקרה היחידי שבו נראו חולדות בשכונה. תושבים מספרים כי לאחר הצפות הביוב בשכונה, החלו לצאת לאחרונה חולדות מן הביוב. "זה סיוט", מספרת תושבת השכונה, "הן יוצאות מהביוב על בסיס יומי, רואים אותן רצות פה חופשי. זה מפחיד ואחד הילדים כבר ננשך על ידי חולדה".

תושבת נוספת מציינת: "לא תמיד יודעים שזה חולדה כי שהן קטנות הן נראו כמו עכברים. אני לא אשכח את הערב שאני ובעלי ראינו טלוויזיה בסלון, דלת המרפסת היתה פתוחה ופתאום ראינו עיניים זוהרות מביטות בנו. בתחילה חשבתי שזה חתול אך הסתכלתי טוב ואז הבנתי שזו חולדה. את הצרחה שצעקתי בעלי לא ישכח כל החיים".



"הייתי בפאניקה, יש לנו ילד קטן ועליו אני מפחדת. כל הבית שלנו מרושת מאז ואנחנו לא משאירים דלתות או חלונות פתוחים. התלוננו עשרות פעמים לעירייה וזה לא עוזר. צריכים לעשות פה הדברה רצינית בשכונה וגם לשים מלכודות".

מעיריית חלון נמסר: "בעקבות פניות של תושבים נבדק האזור גם אתמול (ג') וגם היום (ד') על ידי אנשי התברואה ואולם לא אותרו מחילות. הם ימשיכו לעקוב ולנסות לאתר את המחילות על מנת לבצע בהן הדברה".

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם בדב הוז החולדות מטיילות חופשי ביחוד בשעות אחר הצהרים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר